Spring naar bijdragen

Sollicitatie Marketing Manager


Carlo

Aanbevolen berichten

Geachte Staff,

 

Ik (ThisTimeCarlo) heb veel ervaring op het Marketing Gebied. Zoals Marketing Manager bij ***.
Naast *** heb ik nog vele andere servers waar ik als Marketing Manager heb gewerkt. Ik speel nu ongeveer 1,5 jaar op TorchCraft, En zou graag als Marketing Manager de server willen helpen tot een betere en grotere server! Daarom solliciteer ik via deze conversatie, Ik ben 17 jaar oud en ben op weg tot Marketing Manager van een reallife bedrijf. Ik doe een Marketing Opleiding en heb dus al vele trucjes om mensen te lokken naar de server of mensen een rank te laten kopen! Ik weet dat ik als Marketing Manager van TorchCraft de server kan laten groeien... Ik heb een game bedacht dat meer als 500 spelers kan trekken! Als u instemt om mij als Marketing Manager te nemen of als u nog vragen heeft kunt u mij contacteren via Skype: AltijdCarlo, Mail: [email protected] of een reactie op deze conversatie!

Ik hoop u genoeg te hebben geïnformeerd als er nog vragen opduiken kunt u deze altijd stellen!
Als u mij als Marketing Manager wilt nemen weet ik zeker dat ik de server kan laten groeien!

Met Vriendelijke Groet,
ThisTimeCarlo - Sollicitant bij TorchCraft

bewerkt door SaintSDevastator
benoemen van andere servers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Carlo,

Misschien is het handig als je dit even in een email zet naar hulp @torchcraft.nl. Een moderator/admin kan er dan naar kijken, en je een reactie sturen.

Mvgr,

Ska21

Ps het is niet zo handig je emailadres en skype zo op het forum te zetten. Iedereen kan dit namelijk lezen.

bewerkt door Ska21
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heya Carlo, 

Leuk dat je zo geïnteresseerd bent en graag een steentje wilt bijdrage aan de speelserver(s)! Het begrip "marketing" is een erg ruim begrip. Marketing is absoluut geen trucje, en de server laten groeien doe je niet door extra ranks te verkopen. Een functie als marketing manager lijkt me dan ook overdreven en overbodig voor TorchCraft. Ook is het benoemen van andere speelservers niet toegestaan hier op TorchCraft.

Wellicht kan je het staff team feedback en ideetjes geven/aandragen via een ticket :P
Tot in-game!

Groet,
Imperiaan

bewerkt door Imperiaan
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...