Spring naar bijdragen

Het spookt... Brrr


Suikerspin

Aanbevolen berichten

Yoo gevangene!

Ik heb al een tijdje een YouTube kanaal, maar ik ben nu een weekje bezig met serieuze video's (thumnails, bewerken, intro etc.)

Ik upload hier ook Prison video's op, net als vandaag. Ik ging gister opnemen.

Het idee was om Blaatstyle, het roze schaapje van Isastyle de hoofdrol te laten spelen, tot er een deur klapperde in mijn huis, een deur die er nooit was! Ook werd mijn hoofd opgehangen, brr gelukkig was het een kloon, anders was ik onthoofd! Verder stond mijn hele plot plotseling in fik. Ik heb zo'n vermoeden dat ik weet wie dat spook is:

SickLittleSpook

Willen jullie nou voorbereid zijn op dit spook? Kijk dan gauw mijn video, wie weet zit je er zelf ook wel in ;)

 

 

Verder is het natuurlijk altijd welkom te abboneren op mijn kanaal hehehe

Tot slot: Ik heb van verschillende mensen gehoord dat ze het leuk vinden als ik filmpjes van de mines maak. Ik kan bijna bij alle plaatsen in prison (ik ben UltraGod en bijna rank Z), dus als er iets is dat jij graag wilt zien, dit kan alles zijn: de escape-route of de escape zelf, de mines, de farms noem maar op, zet het dan in de reacties. Want ik sta altijd open voor suggesties, verbeteringen of tips, maar complimentjes mogen natuurlijk ook :P.

 

Groetjes,

Suikerspin

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zeg gewoon wat tegen mij word gezegd, he. Want dan ga ik ArmorHUD, DirectionHUD en StatusEffectHUD ook wel gwn weer gebruiken. En Damage Indicator ook, en als ik toch bezig ben Sprinting Toggle ook. Want zo te zien is het geen probleem.

Netzoals wanneer ik zeg 'fy' heb ik 3 dagen mute en dan zie ik iemand anders het zeggen word er niks gedaan. <_< helemaal geweldig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Pingie // Fpss:

Nee geeft je voordeel. Dus eigenlijk mag geen enkel mod wat OptiFine geeft ook voordeel. :/

Dat is wel heel kort door de bocht. Uit je opmerkingen begrijp ik dat je het niet helemaal bevalt op TorchCraft. Als iemand geen straf krijgt voor hetzelfde waar jij wel straf voor krijgt kan ik snappen dat je daar gefrustreerd van raakt. Af en toe wordt er weleens iets door de vingers gezien als iemand niet eerder, of niet vaak een overtreding begaat. Verder krijg je bij 3 waarschuwingen automatisch een tijdelijke mute.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-2-2016 at 07:32 zei Pingie // Fpss:

Nee geeft je voordeel. Dus eigenlijk mag geen enkel mod wat OptiFine geeft ook voordeel. :/

In de regels staat dat optifine wel mag en over de damage indicator gesproken het geeft niet echt voordeel omdat je zelf ook wel weet hoe het met je armor gaat en ik heb het aan Monk gevraagd en die zij zoveel mensen hebben het en het geeft niet echt voordeel dus laat het maar staan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Dark_Raver:

In de regels staat dat optifine wel mag en over de damage indicator gesproken het geeft niet echt voordeel omdat je zelf ook wel weet hoe het met je armor gaat en ik heb het aan Monk gevraagd en die zij zoveel mensen hebben het en het geeft niet echt voordeel dus laat het maar staan

Zo dom ben ik ook weer niet. En een paar dagen later moet je weer zo nodig de slimme jongen spelen. Ik heb dit zelf allang geleden. Ik heb dit trouwens allang gevraagd aan Pixiio, dus ik weet wel dat het mag.

 

 Dit heeft geen zin meer, dus einde discussie. 

bewerkt door Pingie // Fpss
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...