Spring naar bijdragen

Torchcraft Skywars Anti-Cheat?!


OnlyGamingPeople

Aanbevolen berichten

Torchcraft Skywars Anti-Cheat?!

Ik vind torchcraft een hele leuke server om skywars in te doen, als ik skywars speel doe ik dat in Torchcraft en laatste tijd niet meer op Cubecraft.
Maar ik heb der een beetje een hekel aan dat Het bouwen half geblokkeerd word.
andere mensen zeiden dat het anti-cheat was tegen mensen met auto clicker was enzo.
Maar naast dat het mensen met Auto clicker weghoud, bouw je normaal 2x zo langzaam en Word Het trucje Speedbuild ook geblokkeerd(SpeedBuild:

Er zijn meer mensen die er last van hebben en hierdoor kan je bijna alleen maar skywars spelen met Enderpearls en is het dus eigenlijk niet echt skywars meer.
Het zou me leuk lijken als deze Anti-Cheat weg gaat zodat mensen weer gewoon gaan bouwen en weer trucjes kunnen doen.
Mensen met Auto-Clicker kan je net als gewoon hacken wel gewoon zien en aan de hand daarvan bannen.
Hopelijk kunnen jullie er iets aan doen :)

 

Mvg. Bart

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Zullen we kort zeggen, de anticheat van tc is horrible. Er zijn al ongeveer een jaar klachten over de anticheat van tc, ik denk dat je niet teveel moet gaan verwachten met je idee want tot nu toe is de anticheat niet veel beter geworden.

En autoclick is moeilijk tegen in te gaan. Natuurlijk valt het op als iemand een autoclicker gaat gebruiken met 30 cps etc maar je hebt tegenwoordig ook clients waarin een autoclicker word verwerkt (Spook client etc) tegenwoordig zijn clients moeilijk tegen te gaan vanwege de vele ghostclients die er zijn. [zin verwijderd door Monk_NL. lijkt me niet zo verstandig om dit soort link te plaatsen] Dus autoclickers zijn maar een klein probleem van de community. Tegenwoordig zijn ghostclients zo makkelijk te verkrijgen dat het bijna onmogelijk is tegen te gaan.

Als ik torchcraft was zou ik met het systeem gaan werken wat vele servers gebruiken:

Freeze plugin waarmee mensen die vermoedelijk hacken gefreezed worden, dan moeten ze binnen 5 min teamspeak joinen en via join.me schermdelen of ze een client gebruiken.

Wss word mij idee zoals gewoonlijk weer geskipt en niks gedaan. Ik probeer hier alleen de community te helpen en niet tegen te werken.

Met vriendelijk groet,

Tzyc

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De mods hebben niet altijd tijd om elke keer als er een hacker is teamspeak te gaan bekijken. Het is onhandig om spelers dit te laten doen. Je moet dan binnen 5 minuten teamspeak aanmaken, dat is best belachelijk.

bewerkt door lozox
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat er een /report command moet komen. Dit is hoe het werkt: Als iemand hackt of cheats gebruikt, type je /report [speler]. Als 3 mensen dit doen voor dezelfde speler, wordt er een online mod/admin gewaarschuwd. De mod/admin kijkt of de speler hackt, als de speler hackt, kan de speler worden gebant, als hij niet hackt zou het fijn zijn als de mod/admin een command typt om /report voor die speler uit te zetten. 

Misschien een idee? Gr. Mervin

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei Mervin:

Ik vind dat er een /report command moet komen. Dit is hoe het werkt: Als iemand hackt of cheats gebruikt, type je /report [speler]. Als 3 mensen dit doen voor dezelfde speler, wordt er een online mod/admin gewaarschuwd. De mod/admin kijkt of de speler hackt, als de speler hackt, kan de speler worden gebant, als hij niet hackt zou het fijn zijn als de mod/admin een command typt om /report voor die speler uit te zetten. 

Misschien een idee? Gr. Mervin

een tijdje terug had ik ook een server.

Zo een plugin is inderdaad zeer hanig, spelers typen dan /report naam reden. Mods/admins krijgen dan een berichtje in de chat van de plugin omdat hij is aangegeven voor ''deze hacks'' door ''die speler''.

Op mijn server werd dit wel misbruikt, hier stond natuurlijk een ban op :P Maar de mods/admins verliezen hun tijd dan wel aan grappenmaker :P 

Wel een goed idee mervin :D 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...