Spring naar bijdragen

Ongelooflijke OVERDREVEN hooge mute tijdt


jorisboom

Aanbevolen berichten

oke op 30-10-2016 rond 9ne ging de survival server voor de 5de keer crashe wat ongelooflijk irritant en verveelend was/is

dus ik was pissig dus ik zei wat niet aardig dingen op de lobby server gewoon 1 zinetje niks boeiend ofzo

dus  SirRodneyNL mute mij ook best geen probleem kan ik hebbe

MAAR NIET VOOR 1 UUR !!! IK BEDOEL 5min PRIMA!!! 10min??? PRIMA!!! 15min??? BEST!!! 20??? MMMMMM 25!!! owke owke 30??? Bene gij gek ofwa 0_0 1uur #rage quit

ik vind dit erg overdreven en als julie denken dat je mensen hier mee helpt gg dat werkt niet en zekker niet voor mensen die julie suporten

ik varwacht niet dat hier iets mee gebeurt ofzo maar ik wou dit toch even verttellen

aangezien je met een mute niet je frustatie kan uite he :D

 

veek suc6 veder

http://blob:http://imgur.com/4e3e3f23-9b8b-4381-acaa-a4e36083554f

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei jorisboom:

 

2 minuten geleden zei jale1:

Haii Jorisboom

Als je hier over te klagen hebt kan je best even een ticket aanmaken met bewijs door middel van een mailtje te sturen naar: [email protected], daar helpen ze je graag verder met deze dingen. Dit is niet echt te plaats om dit te bespreken :)

Groetjess

Jale1

Want???

 

Dit is een plaats om dingen te bespreken ivm dingen van de algemene server of gamemodes, niet voor prive dingen zoals bans/Mutes. Daarvoor wordt het ticket systeem gebruikt :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei jale1:

Dit is een plaats om dingen te bespreken ivm dingen van de algemene server of gamemodes, niet voor prive dingen zoals bans/Mutes. Daarvoor wordt het ticket systeem gebruikt :)

 

als ik dit prive wou houde had ik idd wel een mail gestuurd in dit is vrij algemeen

Algemeen is algemeen

 

zoals ik al zei in het begin heb ik geen intenties om hier veder wat mee te laten gebeuren ik will het gwn even delen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei jorisboom:

als ik dit prive wou houde had ik idd wel een mail gestuurd in dit is vrij algemeen

Algemeen is algemeen

 

zoals ik al zei in het begin heb ik geen intenties om hier veder wat mee te laten gebeuren ik will het gwn even delen

Dus als ik jou begrijp mag ik hier gewoon over alles praten wat ik wil, als ik een perm ban heb dat ik hier teleurgesteld ga lopen zijn enz, zoals @Jale1 ookal zij, is dit niet de plaats.. Ik snap ook niet echt wat je er mee berijken wilt om dit hier te zetten, ik bedoel 1 uurtje, waar praat je over.. Maar dat zal wel aan mij liggen dan.

 

- Coolemous

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Coolemous:

Dus als ik jou begrijp mag ik hier gewoon over alles praten wat ik wil, als ik een perm ban heb dat ik hier teleurgesteld ga lopen zijn enz, zoals @Jale1 ookal zij, is dit niet de plaats.. Ik snap ook niet echt wat je er mee berijken wilt om dit hier te zetten, ik bedoel 1 uurtje, waar praat je over.. Maar dat zal wel aan mij liggen dan.

 

- Coolemous

een ban is iets anders en aangezien er geen zeur topic is vertel me waar andere mensen probleeme kwijt kunnen ??? ik dacht dat een coole comunity was waar je alles kan bespreken

ik zat blijkbaar verkeerd zie ik al -,-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei jorisboom:

een ban is iets anders en aangezien er geen zeur topic is vertel me waar andere mensen probleeme kwijt kunnen ??? ik dacht dat een coole comunity was waar je alles kan bespreken

ik zat blijkbaar verkeerd zie ik al -,-

Kijk, ik wil hier geen ruzie gaan maken ofzoiets maar, ik zie het niet echt voor me dat je met ze alle gaat praten over een mute van 1 uur die eigelijk voor jou 55 min te lang is.. 

 

 

 

- Coolemous

bewerkt door Coolemous
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Coolemous:

Kijk, ik wil hier geen ruzie gaan maken ofzoiets maar, ik zie het niet echt voor me dat je met ze alle gaat praten over een mute van 1 uur die eigelijk voor jou 55 min te lang is.. 

nee het gaat meer om het principe normen&waarden eerst vertel je van jo gast doe even niet ipv meteen /mute jorisboom 1h

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...