Spring naar bijdragen

Community <3


SaintSDevastatoR

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Kamiel:

Ik zat een beetje rond te lopen in mijn huisje, toen ik opeens dit gekke wezen tegenkwam!

 

http://imgur.com/a/6YZ1i

 

Hopelijk overkomt mij dit nooit meer :(

:o Ik schrok me dood toen ik het zag. Een echt roze wezen in het wild D:. Pas maar op ze zijn zeer gevaarlijk, gelukkig hebben we die niet op mijn eilandje.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei xRobert010:

:o Ik schrok me dood toen ik het zag. Een echt roze wezen in het wild D:. Pas maar op ze zijn zeer gevaarlijk, gelukkig hebben we die niet op mijn eilandje.

Ik heb verhalen gehoord dat ze ook kunnen vliegen! misschien komen ze toch wel naar je eilandje :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On ‎23‎/‎01‎/‎2017 at 11:48 AM, Kamiel said:

Ik zat een beetje rond te lopen in mijn huisje, toen ik opeens dit gekke wezen tegenkwam!

 

http://imgur.com/a/6YZ1i

 

Hopelijk overkomt mij dit nooit meer :(

Mocht je over deze vreselijke ervaring willen praten staat mijn praktijk altijd voor je open.

 

-Psychiater rodney

  • Leuk 3
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-1-2017 at 13:22 zei xRobert010:

:o Ik schrok me dood toen ik het zag. Een echt roze wezen in het wild D:. Pas maar op ze zijn zeer gevaarlijk, gelukkig hebben we die niet op mijn eilandje.

Ik heb denk ik de oorsprong gevonden van het wild roze wezen! Zie de duivelse minions rondvliegen om het wezen!


2017-01-29_21.00.35.png

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Monk_NL:

Ik heb denk ik de oorsprong gevonden van het wild roze wezen! Zie de duivelse minions rondvliegen om het wezen!


2017-01-29_21.00.35.png

Pfoe dat je zo dicht in de buurt durft te komen :oWaaghals.
Ik denk dat we maar even met 1 groot leger de boel moeten slopen daar. Dit kan nooit goed gaan dalijk hebben we een roze wezen invasie daar heeft niemand zin in natuurlijk D:

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...