Spring naar bijdragen

Fijne jaarwisseling!


Xoezer

Aanbevolen berichten

image.png

Beste TorchCrafters,

Er is weer een jaar voorbij, dus tijd om de balans op te maken. Hoe kijk jij terug op het afgelopen jaar? Wat was jouw hoogtepunt in TorchCraft? Gun jezelf een momentje om nog even heerlijk na te genieten van het afgelopen jaar en deel je hoogtepunt met ons!

Namens het volledige team willen we jullie dan ook alvast een fantastisch en gelukkig 2017 wensen en voor diegene die vuurwerk gaan afsteken, zorg ervoor dat al je vingers er nog aanzitten anders wordt het gamen een stuk moeilijker. 

Laat jouw (TorchCraft) hoogtepunt aan ons weten!

  • Leuk 7
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen idd een hele fijne jaarwisseling.

mijn hoogtepunten zijn er eigenlijk twee: de eerste dat ik gekozen werd om als helper lid te worden van het TC-team. en heel onverwachts niet veel later werd gevraagd of ik Mod wilde worden :D

Het lid zijn van een super gezellig topteam heeft mijn jaar goed gemaakt.

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wens iedereen een hele fijne jaarwisseling :D.

Dit jaar kent een aantal dieptepunten en dat kunnen we nu lekker achter ons laten. Ik heb ook 2 hoogtepunten. Allereerst dat ik weer actief en met plezier op TorchCraft ging spelen na een lange tijd. En werd gevraagd om helper te worden en me aan te sluiten bij een geweldig team :).

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha @xRobert010. Mijn hoogte punt van dit jaar was het Skyblock event, we hebben een hoop nieuwe spelers kennis laten maken met de leukste game-mode van TorchCraft! *hint... hint*

Ik ben erg dankbaar dat ik elke dag plezier kan maken, met de spelers, helpers, moderators en admins van TorchCraft. De TorchCraft community is geweldig! Samen gaan we naar een mooi en knallend 2017!

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Happy new year! ?

Mijn hoogtepunt was dat afgelopen maanden een stuk meer spelers op kitpvp zijn gekomen!

De laatste keer waren het 20+ dat heb ik in lange tijd niet meer gezien, geweldig.

Ook dat ik helper ben geworden op het prachtige kitpvp was voor mij een hoogtepunt.

En nog het aller mooiste van het afgelopen jaar is dat spelers mij aanspreken als 'Hans' van mijn YouTube kanaal ❤

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...