Spring naar bijdragen

Tutorial - Waar vind ik mijn Minecraft screenshots.


SirRohan

Aanbevolen berichten

Hallo beste TorchCrafters,

Ik krijg regelmatig de vraag: "Waar staan mijn screenshots" of "Hoe kan ik mijn screenshots vinden". Daarom heb ik besloten hier uit te leggen waar je Minecraft screenshots vind.

Je hebt net een leuke screenshot gemaakt van een mooi bouwwerk, en wilt dit delen met je vrienden. Om deze te vinden zijn er een paar dingen die je moet doen. Eerst maak ik een uitleg voor Windows gebruikers, daarna maak ik er een voor mensen met een ander besturingssysteem.

Als je Windows hebt kan je het volgende doen: Hou de Windows key en de R key ingedrukt. Dan krijg je het volgende te zien.

explorer_2017-02-08_19-04-17.png.a66c27a305f8352cb4d306ffb454df5c.png

 

Als je dit hebt gedaan typ je %appdata% . Dan krijg je verschillende mapjes te zien, met (als het goed is) bovenaan deze map.explorer_2017-02-08_19-10-50.png.75b9422a0ae8dc02d4d931e33beeaee8.png

In deze map kan veel dingen doen. Je kan al je single player worlds inzien, je kan mods toevoegen en natuurlijk je screenshots bekijken. Je screenshots vind je hierexplorer_2017-02-08_19-14-36.png.c3677781731e37c14e02241c047cbd69.png

Voor de mensen met een ander besturingssysteem werkt dit iets anders. Aangezien ik maar 0.04MB aan screenshots kan uploaden kan ik dit niet met een screenshot laten zien, maar je kan wel een online uitleg lezen door op dit linkje te klikken : http://minecraft-nl.gamepedia.com/Screenshot#Mac_OS_X_en_GNU.2FLinux

Ik hoop dat deze uitleg handig was voor de mensen die nog niet wisten hoe je je screenshots kon bekijken.

-SirRohan

 

 

bewerkt door SirRohan
  • Leuk 5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...