Spring naar bijdragen

Torch Challenge


TheIdiotManiac

Aanbevolen berichten

Hey,

Ik (en andere spelers) krijgen vaak de vraag of we even kunnen uitleggen hoe die torch challenge nou werkt of dat ie nou klopt zoals hun het hebben gedaan, dus ik dacht ik probeer het in het kort uit te leggen.

Het eerste wat je doet is op een platform dat je al gemaakt hebt de torches 21x21 te plaatsen, maak daar bovenop een platform net zo breed en maak zulke platformen 10x zodat je intotaal 11 lagen torches hebt. Check elk nieuw gemaakte platform elke keer nadat je torches geplaatst hebt zodat je zeker weet dat je niet perongelijk 1 torch vergeten bent waardoor je dus alle lagen weer 1 voor 1 zou moeten verwijderen om die ene torch te vinden! Als je er bovenop staat kun je in het midden (zodat je van alle kanten 10 blocks hebt nog met torches) 5 blokken naar beneden weghakken, vergeet niet dat bij elk block dat je weghakt, aan de zijkant een torch te plaatsen zodat die mee telt. Als het goed is zou het zo moeten werken. (Zorg dat ook op het blokje waar je op staat nog een torch is)

Als ik het fout heb of iemand iets beter kan uitleggen zie ik dat graag zodat we nieuwere spelers weer verder kunnen helpen! :D

Groetjes Tim!

bewerkt door TheIdiotManiac
Foutje, gefixt :D
  • Leuk 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...