Spring naar bijdragen

PvP taal


Justin (Spot)

Aanbevolen berichten

Ik vind het echt absurd dat je op Prison geen "pvp-taal" mag gebruiken, want Prison is wel degelijk een pvp-mini game en er zit een PvP arena in. En "L" of "ez" is niet zo erg als het schelden met scheld woorden. Als het niet in een beledigende context wordt gebruikt is er geen probleem met pvptaal. Dingen zoals "ik heb dit geld easy verdient" zou bijvoorbeeld niet bestraft moeten worden. 

 

Ik vind dat pvp-taal gewoon kan :)

 

 

 

 

 

  • Leuk 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk persoonlijk dat dit niet iets is voor de TC prison. Ik vindt de sfeer die er hangt altijd wel leuk en als factionspeler weet ik best goed dat door dingen als "eZ" al vaak kleine discussie's/ruzie's ontstaan die de sfeer verpesten. Ik zou het gewoon zo laten als het is.

Bovendien is de gemiddelde leeftijd van prison natuurlijk vrij laag, denk dat je prison aantrekkelijk moet maken voor de jongere spelers. Niet de spelers die waarschijnlijk bijna gaan stoppen met minecraft of al deels gestopt zijn. 

Groet,

Age

  • Leuk 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei age111:

Ik denk persoonlijk dat dit niet iets is voor de TC prison. Ik vindt de sfeer die er hangt altijd wel leuk en als factionspeler weet ik best goed dat door dingen als "eZ" al vaak kleine discussie's/ruzie's ontstaan die de sfeer verpesten. Ik zou het gewoon zo laten als het is.

Bovendien is de gemiddelde leeftijd van prison natuurlijk vrij laag, denk dat je prison aantrekkelijk moet maken voor de jongere spelers. Niet de spelers die waarschijnlijk bijna gaan stoppen met minecraft of al deels gestopt zijn. 

Groet,

Age

Totaal mee eens.
Overigens vaak de mensen die er niet veel van bakken om het zo te zeggen doen toxic.
Als iemand slecht is kan je dat ook gewoon voor je houden want zomaar iemand ez noemen is eigenlijk gewoon uitlokken van andere enja wat de staff zelf een keer al had gezegd "Prison is geen pvp gamemode alleen de PvP arena is een toevoeging"
Ik denk dat als het toegestaan zou zijn het er niet gezelliger op word.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei age111:

dingen als "eZ" al vaak kleine discussie's/ruzie's ontstaan die de sfeer verpesten.

Ben ik het absoluut niet meer eens, "ez" of "easy" is pvp taal maar het hoeft niet altijd in een negative zin te zijn, zoals ik al eerder zei, het kan ook in de zin van "ez geld verdienen." 

 

Ik zit op veel verschillende pvp servers en ja soms ook op pvp servers met kinderen en daar is de sfeer gewoon top, omdat de regels daar niet te streng zijn zoals hier op TC. Een jail omdat je "ez" zei, umh wat wil je? Een community of een soort 'Noord-Korea' creëren waar je amper wat mag? 

 

~Iwillezrektyouall <3

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Justin (Spot):

Ben ik het absoluut niet meer eens, "ez" of "easy" is pvp taal maar het hoeft niet altijd in een negative zin te zijn, zoals ik al eerder zei, het kan ook in de zin van "ez geld verdienen." 

 

Ik zit op veel verschillende pvp servers en ja soms ook op pvp servers met kinderen en daar is de sfeer gewoon top, omdat de regels daar niet te streng zijn zoals hier op TC. Een jail omdat je "ez" zei, umh wat wil je? Een community of een soort 'Noord-Korea' creëren waar je amper wat mag? 

 

~Iwillezrektyouall <3

Er zijn altijd momenten waar het wel kan, alleen deze discussie ging een beetje de kant op van het moet totaal weg. Denk dat "eZ geld verdienen" goed te bespreken valt met helpers.

Verder zijn er inderdaad servers waar dit wel goed loopt, denk dat volwassenheid hierin een rol speelt. Er zijn gewoon mensen die daar niet op "eZ" reageren. Alleen daar komt de leeftijd van TC prison tevoorschijn. De spelers van TorchCraft kunnen dit minder goed verdragen, en zullen sneller reageren. Ik ken toevallig ook wel wat grote servers waar PvPtaal verboden is.

Groet,

Age

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Justin (Spot):

Ben ik het absoluut niet meer eens, "ez" of "easy" is pvp taal maar het hoeft niet altijd in een negative zin te zijn, zoals ik al eerder zei, het kan ook in de zin van "ez geld verdienen." 

 

Ik zit op veel verschillende pvp servers en ja soms ook op pvp servers met kinderen en daar is de sfeer gewoon top, omdat de regels daar niet te streng zijn zoals hier op TC. Een jail omdat je "ez" zei, umh wat wil je? Een community of een soort 'Noord-Korea' creëren waar je amper wat mag? 

 

~Iwillezrektyouall <3

ik zie "ez geld verdienen" tbh niet onder pvp taal en ik denk dat niemand dat zo ziet lijkt me ook dat daar niet moeilijk over gedaan word? xD 

 

8 uur geleden zei age111:

Er zijn altijd momenten waar het wel kan, alleen deze discussie ging een beetje de kant op van het moet totaal weg. Denk dat "eZ geld verdienen" goed te bespreken valt met helpers.

Verder zijn er inderdaad servers waar dit wel goed loopt, denk dat volwassenheid hierin een rol speelt. Er zijn gewoon mensen die daar niet op "eZ" reageren. Alleen daar komt de leeftijd van TC prison tevoorschijn. De spelers van TorchCraft kunnen dit minder goed verdragen, en zullen sneller reageren. Ik ken toevallig ook wel wat grote servers waar PvPtaal verboden is.

Groet,

Age

Meeste PvP networks is dit niet zo. Kijk grote practice servers als valux, pvplounge etc daar zie je nu grote hoeveelheden dutchies en om het zo te zeggen wij als Nederlanders zijn denk ik wel het meest toxic kwa PvP.
Ik denk dat de type chats van daar ook niet in de werking van tc past. xD 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei HandtasDealerTzyc:

ik zie "ez geld verdienen" tbh niet onder pvp taal en ik denk dat niemand dat zo ziet lijkt me ook dat daar niet moeilijk over gedaan word? xD 

 

Uhm ja atm als je ez zegt(Op welke manier dan ook) krijg je meteen jail/mute/warn en al zeg je 'ik ben nub' krijg je een warn/jail..

bewerkt door Coolemous
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...