Ik zou de prijzen baseren op de verkoopprijzen. Dus kijk je naar hoeveel je ongeveer ophaalt per full inventory en hoeveel inventories je ongeveer nodig heb om te ranken. Hoe hoger je komt moet ook meer moeite gedaan worden dus ook vaker een full inventory sellen.
Bijvoorbeeld:
A - ongeveer 5 full inventories = $.....
B - ongeveer 7 full inventories = $.....
c - enz...
Je kan de aantal full inventories verhogen met bijvoorbeeld:
- percentages, ik wil ...% meer full inventories dan de vorige (of eerste) rank
- plus, ik wil per rank steeds +5 full inventories erbij
- enz..
Je moet wel rekening houden met percentages van (blok)soorten die voorkomen in een mijn en de verkoopprijs per soort.
Wat ik nu bij andere zie is dat ze steeds verhogen met een bedrag als 250 en 4 ranks later verhogen ze steeds met 500. Maar is het niet per rank verder als in steeds makkelijker om te ranken (hogere percentage voorkomen van soort blok/nieuwe soort blok met hogere verkoopprijs)?
Dus hoe hoger je komt in de 250 segment hoe makkelijker het wordt? Of zit ik nu verkeerd?
Ps. Ik speelde wel een tijdje geleden vaak.
Ps2. Ik typ dit effe snel op mijn mobiel dus let niet op de fouten xD
Ps3. Vind je dit idioot of klopt er niks van, negeer het dan/verwijder mijn post.