TheOfficialSheep Geplaatst 15 oktober 2022 Share Geplaatst 15 oktober 2022 (bewerkt) Hey hallo iedereen!! Om mijn terugkomst op survival te vieren ga ik een giveaway houden. Wat geef ik weg?: 20.000 Claimblocks Met deze claimblocks kun je dus voorlopig eventjes vooruit. Hoe doe ik mee?: Doe /mail send TheOfficialSheep en zet in de mail "claimblocks". Meedoen kan tot: 22 oktober 12:00 !! De uitslag wordt via het beroemde rad van fortuin gekozen en ik zal deze dan ook hier weergeven! Veel succes en wie weet ben jij de gelukkige winner!! 23 oktober 2022 bewerkt door TheOfficialSheep 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheOfficialSheep Geplaatst 23 oktober 2022 Auteur Share Geplaatst 23 oktober 2022 Daar is ie dan.. de langverwachte winnaar..... Tromgeroffel...... De winnaar is: @ItzKateLynn!!! Gefeliciteerd met de 20k claimblocks! Zodra je inlogt zul je ze ontvangen Iedereen bedankt voor het meedoen!!! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden