brambob Geplaatst 24 maart 2013 Share Geplaatst 24 maart 2013 het is een leuke spel Ziekenhuizen en politie brandweer Super lollig Sreenshots binnenkort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PieterdHooge Geplaatst 24 maart 2013 Share Geplaatst 24 maart 2013 Heb'm ook gekocht! De functies van Simcity 1 zijn er wel uit, zoals het aanleggen van bv. waterleidingen. Beetje zonde, was wel cool. Maar 't is echt een tof spel, binnenkort een keertje een online-wereld beginnen volzetten met appartementsblokken vol armoezaaiers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brambob Geplaatst 25 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 25 maart 2013 Wolkenkrabbers Armoede Zaaien meteorieten aardbevingen tornado,s en Reuze hagedis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PieterdHooge Geplaatst 28 maart 2013 Share Geplaatst 28 maart 2013 Die reuzehagedis kwam daar plots bij mij... Ik had net een marginaal grote lening genomen om een recycleercentrum te zetten, komt dat beest uit de grond op 20 meter van dat nieuwe gebouw... Hij is er net naast gegaan, maar heeft m'n economie wel goed doen instorten! r*tbeest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brambob Geplaatst 31 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 31 maart 2013 Ik heb is een keer een hagedis een meteorieten regen gehad 3 tornado,s op een dag dat is wat zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brambob Geplaatst 31 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 31 maart 2013 I no Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brambob Geplaatst 31 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 31 maart 2013 Hoe heet je dan Ik Brambob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brambob Geplaatst 31 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 31 maart 2013 Op welke server deel zit je eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brambob Geplaatst 31 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 31 maart 2013 Ik vraag veel ik weet het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brambob Geplaatst 21 april 2013 Auteur Share Geplaatst 21 april 2013 nog steeds armoede zaaien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xoezer Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Vraagje, als je gebied van je stad heb vol gebouwd, is het dan mogelijk om extra grond te kopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brambob Geplaatst 7 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 7 mei 2013 Kan je uitbreiden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brambob Geplaatst 7 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 7 mei 2013 Weet ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sparaat Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Je kan niet uitbreiden maar wel op dezelfde wereld een 2e stad maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brambob Geplaatst 7 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 7 mei 2013 Dan kan wel een 2 de stad maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten