P2Paul Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Zoals de echt oude garde van TC zich nog wel kan herinneren, heette de server eerst mFok, voordat hij in november 2012 werd omgedoopt tot TorchCraft. Een reeks video's van mFok zijn nog steeds te zien via het Youtubekanaal MinecraftFok, waaronder deze uit augustus 2012 die laat zien hoe vreselijk ingewikkeld het destijds was om een shop te maken: En hier een interview met Flodder450, die onder meer de Dom van Keulen en de Grote Markt van Groningen had nagebouwd: Heb jij ook nog (andere) video's of screenshots van mFok, post ze dan hieronder! 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
P2Paul Geplaatst 30 januari Auteur Share Geplaatst 30 januari Zelf speelde ik ook al op mFok en daar heb ik nog de volgende screenshots van, uit mei 2012: Links op de laatste screen was mijn huisje, dat er van binnen zo uitzag toen er een bezoeker kwam kijken: Ik herinner me nog dat iemand van de staff kwam kijken en het zo'n mooi huisje van dat hij me aanraadde om het te claimen Daar had ik kennelijk nog niet aan gedacht, want private claims maken was nog iets nieuws in die tijd. 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
P2Paul Geplaatst 10 februari Auteur Share Geplaatst 10 februari Hier ook nog wat screenshots van de Dom van Keulen (gebouwd door Flodder450), die je ook al in de video hierboven zag: Meer informatie over de echte Dom van Keulen vind je op Wikipedia 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden