P2Paul Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni Omdat er de laatste tijd veel spam-accounts werden aangemaakt is het voorlopig niet mogelijk om je als nieuw lid van dit forum aan te melden. Voor bestaande leden blijft het wel mogelijk om nieuwe topics te plaatsen en te reageren. Wil je nou toch heel graag lid van dit forum worden, stuur dan even een ticket met je spelersnaam, je rank en je mailadres, dan kunnen we je handmatig toevoegen. 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
engeltjuuh Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni Ik wil heel graag lid worden @P2Paul 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
P2Paul Geplaatst 1 juli Auteur Share Geplaatst 1 juli Op 30-6-2024 om 00:55 zei engeltjuuh: Ik wil heel graag lid worden @P2Paul Zeg dan maar even je spelersnaam, je rank en je mailadres, dan regelen we het 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tibo Geplaatst 27 juli Share Geplaatst 27 juli Op 1-7-2024 om 10:11 zei P2Paul: Zeg dan maar even je spelersnaam, je rank en je mailadres, dan regelen we het Mag ik er ook één? 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden