the wither Geplaatst 5 mei 2013 Share Geplaatst 5 mei 2013 De 1 verzint word z.a. Ober er zit een banaan in mijn soep en de volgende comet is een antword waarom dat in zijn soep zit z.a. Er eet aap in de keuken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
the wither Geplaatst 5 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 5 mei 2013 Z.a. Zogenaamd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CasBrother Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 Ik snap er helemaal niks van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
the wither Geplaatst 10 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 10 mei 2013 Cas jij noemt een voorwerp wat in jouw soep zit en de anderen zecht waarom dat voorwerp in jouw soep zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
111age Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 ??????????????????!? Ik snap er niet veel meer van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CasBrother Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Ik snap het wel, maar wat moet de volgende dan zeggen nadat de andere WAAROM er iets in zijn soep zit? Ik zal het maar verwijderen omdat age111 het ook niet snapt en je moet duidelijker zijn. Dit is geen belediging ofzo, maar ik zou iets beters gaan verzinnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten