Helmondftw Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 Godlike zijn scheelt een hoop, bijvoorbeeld: Het heeft me geholpen mijn balans hoger te krijgen puur en alleen al met de $25 per uur ipv de $10 Ik hoef me geen zorgen te maken over mijn honger of hp aangezien je niet dood kan met /god aan. Dankzij fly en spa(superpickaxe) heb ik in een dag een iron farm met 8 spawn cellen kunnen maken en dat betaald lekker uit. Ook het teleporten is super handig om mensen te helpen, samen te kunnen spelen, hangen enzovoort. Godlike is niet zomaar een rank, je presenteert zo de server een beetje en helpt de server bestaan. Ja 50 euro kan veel zijn voor mensen onder ons, maar daar heb je de vip rangen voor. Met deze kom je uiteindelijk ook op de godlike rank uit. Mijn eerste reden om Godlike te worden was het kunnen vliegen, de superpickaxe command en dat je meer geld per uur kreeg. Ik speelde de server nog niet zo lang en was meteen verliefd en besloot dus Godlike te kopen. Daarna kwam ik erachter dat Godlike zo veel kon en daarom dus dit Testimonial. Het is en blijft een aanrader en het is niet alleen voor jezelf. Het is ook voor de server 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixiio Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Hoi Helmond, Godlike is inderdaad geweldig, ben blij dat jij dat ook vindt! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten