Flodder450 Geplaatst 26 oktober 2012 Share Geplaatst 26 oktober 2012 Introductie /warp keulen Keulen is een project, dat oorspronkelijk de bedoeling had om enkel de Dom van Keulen te bouwen, later is hier een hele stad omheen gebouwd, het project ligt op het moment een beetje stil door afwezigheid van de hoofdbouwer In Den beginne.... De oudste screen die ik heb van Keulen laat het afgevlakte landschap zien waar de Dom zou komen: Later die dag hadden we de fundering van het Koor gelegd: Halverwege het project: Op de achtergrond is het koor te zien, op de voorgrond is het marktplein te zien, op deze screen staat het AOEII town center er nog, dit is later gesloopt om ruimte te maken voor nieuwbouw rond het plein 3/4e door het project: Er is begonnen met het ship van de kerk, ook is de fundering gelegd voor de westgevel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixiio Geplaatst 26 oktober 2012 Share Geplaatst 26 oktober 2012 Leuke screenshots, doet me denken aan hoe klein we eerst waren haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cees Geplaatst 29 oktober 2012 Share Geplaatst 29 oktober 2012 Toch wel grappig, als je moet bedenken dat het eerst een vlakte was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DeBowie1 Geplaatst 2 november 2012 Share Geplaatst 2 november 2012 wat een mooie maar ook treurige screenshots ik krijg bijna tranen in m'n ogen:angel::angel: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flodder450 Geplaatst 3 november 2012 Auteur Share Geplaatst 3 november 2012 wat een mooie maar ook treurige screenshots ik krijg bijna tranen in m'n ogen:angel::angel: hoezo treurig dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lobkestar Geplaatst 5 november 2012 Share Geplaatst 5 november 2012 Leuk om te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DeBowie1 Geplaatst 14 november 2012 Share Geplaatst 14 november 2012 hoezo treurig dan? Nou op die screenshots zie je hoe mFok op groeide van een vriende server tot een server die nu in de top 10 van de beste en/of leukste server is, zoals nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maartendegoede Geplaatst 6 januari 2013 Share Geplaatst 6 januari 2013 lolz ik ken die sandstonespawn nog XD echt oud was all helemaal vergeten hoe het er uit zag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flodder450 Geplaatst 20 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 20 januari 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
111age Geplaatst 22 januari 2013 Share Geplaatst 22 januari 2013 Eigenlijk moet keulen ookop de nieuwe map komen dat zouleuk zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flodder450 Geplaatst 5 februari 2013 Auteur Share Geplaatst 5 februari 2013 Net even in SSP een huisje uit enkhuizen gebouwd voor de Dom om het te laten zien in verhouding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stonky Geplaatst 6 februari 2013 Share Geplaatst 6 februari 2013 Net even in SSP een huisje uit enkhuizen gebouwd voor de Dom om het te laten zien in verhouding Haha, lol. Groot man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten