ClausjeB Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Beste mensen, Kent iemand dit spel? Ik zou het graag willen kopen, maar je hebt een team nodig om dit te spelen dus ik vroeg me af of er meerdere mensen dit spel speelde :3. Het spel: Je zit met een team op een vliegend schip en zo heb je een Captain, gunners en repair mannetjes. Je moet er voor zorgen dat je de andere boten uitschakelt, terwijl je dus als team moet samen werken om je schip werkend te houden. ClausjeB~ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brambob Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Ik ken het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cees Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Ik heb het spel maar vind het wel een beetje eentoning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
_J_a_s_p_e_r_ Geplaatst 11 augustus 2013 Share Geplaatst 11 augustus 2013 lijkt me leuk ik ga kijken of ik het mag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten