Doge Geplaatst 24 september 2013 Share Geplaatst 24 september 2013 Ik ga lekker lang wachten tot de PC versie uitkomt. Ik ben namelijk niet zo van de 8-jaar oude consoles met kapot tv-scherm. Verder ziet het er wel goed uit. Tot die tijd blijf ik gewoon andere spellen spelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JamesCarrot Geplaatst 21 oktober 2013 Auteur Share Geplaatst 21 oktober 2013 btw.als je het nog niet wist:Iederen die in begin oktober GTAOnline heeft gespeeld en de errors had,krijgt 500.000$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sparaat Geplaatst 21 oktober 2013 Share Geplaatst 21 oktober 2013 btw.als je het nog niet wist:Iederen die in begin oktober GTAOnline heeft gespeeld en de errors had,krijgt 500.000$ Ingame geld? Anders heb ik een grote kans gemist! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mid'Rah (Spammer) Geplaatst 22 oktober 2013 Share Geplaatst 22 oktober 2013 Weet je waar ik van baal? Ik mag hem ****** niet kopen en mijn pc kan dat niet aan. Maar ik vindt het een geweldig spel, zeker met de straaljagers en de manier waarop je ze moet nakken 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten