Spring naar bijdragen

Spaghettisliert3 (Godlike PvP en Survival)

Spaghettisliert3

Aanbevolen berichten

Hi TorchCrafters!

Ik ben nu sinds een paar maanden van vip++ op Survival naar Godlike gegaan. Ik vind het een super toffe rank, omdat er zoveel handige commands in zitten! Dit is mijn top 3 van commands in Survival:

Top 3 Survival commands:

1. /Fly: Ookal krijg je deze ook al bij Vip++, ik heb hem toch op nummer 1 gezet omdat hij gewoon super handig is!

2. /God: Ik vind dit een super handig command, omdat je nu niet meer altijd zo uit hoeft te kijken met wat je doet, als je in de lava valt ga je niet dood! Ook is het handig als je af en toe iets onder water moet doen.

3. /Dis (mob): Het handige van deze command vind ik, dat mobs je niet aanvallen. Zo kun je rustig in de nacht rondlopen en hoef je geen rekening te houden met alle monsters die om je heen staan!

Andere handige commands: /ptime, /thru & /tpa!

Ik speel de laatste tijd ook veel op PvP, en heb daarom besloten daar ook vip++ te kopen, al snel vond ik dat zo tof, dat ik daar ook Godlike heb gekocht! Vandaar hiervoor ook een top 3 commands:

1. /Dis (mob): Hier staat deze command op nummer 1, omdat hij hier nóg handiger is. Als je hier namelijk /dis doet, ziet niemand je armor of sword!

2. /Kit Godarmor: Dit is een kit die je krijgt als je Godlike bent. Deze kun je iedere 24 uur activeren, waardoor je full diamond armor krijgt met protection III, en ook een Diamond Sword met Sharpness III, Fire Aspect II! Als je 2 setjes protection III bij elkaar doet, heb je protection IV!

3. /C(ast) Enderchest: Met deze command kan je overal waar je maar bent je enderchest openen! Super handig als je aan het minen bent, en je wil je diamonds die je hebt gevonden even veilig opbergen!

Andere handige commands: /kit creeper & /tpa!

Ook heb je op PvP nog veel spells die je kunt gebruiken in gevechten, hier nog even een top 3 van:

1. /Leap: Een handige spell in een gevecht om snel weg te komen of om snel ergens heen te gaan. Erg handig dus!

2. /Vanish: Hiermee ben je voor 7 seconden ontzichtbaar, en dat is precies genoeg tijd om stiekem weg te komen!

3. /Firenova: Als er wat "Slechte mensen" bij je staan zonder zwaard of armor, is dit een perfecte spell om ze allemaal even aan de kant te jagen! Ook is het handig om dieren te killen, zo is het meteen gebraden!

Andere handige spells: geyser & silence!

Conclusie: Godlike kost misschien wel 50,- maar je krijgt er ook echt iets voor terug! Echt een aanrader!

• Leuk 8
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4 weeks later...
  • Nieuwe aanmaken...