Rambo Geplaatst 4 maart 2014 Share Geplaatst 4 maart 2014 Hallo beste iedereen. Ik wou wel eens weten wat voor spellen jullie spelen Ik speel momenteel niet zo veel, omdat ik geld bewaar voor een upgrade van mn pc Betaalde games: -Assasins creed IV (ik heb hem gratis, zat bij mn videokaart) -Battlefield 4 (als je dit spel aankan maar niet speelt, verklaar ik je officieel tot gek) -DayZ standalone (gewoon een leuk spel) -Minecraft (duhh...) -Terraria (misschien een heel klein beetje illegale versie... Hum) Ik koop binnenkort ook dying light Gratis games: (die ik wel eens speel) -Blacklight retribution (de beste gratis FPS die er is, en is TOTAAL NIET pay2win) -Warframe (nog maar sinds kort) -geen tf2, snap niet wat daar zo geweldig aan is Mobiele games: (voor mij android) -flappy bird (highscore 16 fail) -angry birds (...) -Into the death (een van de beste mobiele games) Ik heb geen xbox, geen ps, niet eens een nintendo ds, dus daar heb ik ook niks over te zeggen... Wat is jullie list? (spellen die je MOMENTEEL speelt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaari Geplaatst 5 maart 2014 Share Geplaatst 5 maart 2014 *Opent Steam* Betaalde games: - Age of Empires 2 HD edition + The Forgotten DLC - Antichamber - Borderlands 2 + Season pass DLC - Fez - Faster Than Light (FTL) - Giana Sisters: Twisted Dreams (krijgertje van iemand) - Insanely Twisted Shadow Planet - Rayman Legends - The Stanley Parable - Supreme Commander 2 - Terraria (nee, niet de illegale versie die rambo heeft, Steam accepteert die niet) - To the Moon En dan hebben we natuurlijk nog Minecraft... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LoneSurvivor Geplaatst 5 maart 2014 Share Geplaatst 5 maart 2014 games -Battlefield 3 -Assasins creed 1-2 en brotherhood -Tf2 -tomb raider -Gta iv -Sniper elite 2 -Modern warfar 1 Dat was het wel Zo'n beetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
engeltjuuh Geplaatst 5 maart 2014 Share Geplaatst 5 maart 2014 Hallo beste iedereen. Ik wou wel eens weten wat voor spellen jullie spelen Ik speel momenteel niet zo veel, omdat ik geld bewaar voor een upgrade van mn pc Betaalde games: -Assasins creed IV (ik heb hem gratis, zat bij mn videokaart) -Battlefield 4 (als je dit spel aankan maar niet speelt, verklaar ik je officieel tot gek) -DayZ standalone (gewoon een leuk spel) -Minecraft (duhh...) -Terraria (misschien een heel klein beetje illegale versie... Hum) Ik koop binnenkort ook dying light Gratis games: (die ik wel eens speel) -Blacklight retribution (de beste gratis FPS die er is, en is TOTAAL NIET pay2win) -Warframe (nog maar sinds kort) -geen tf2, snap niet wat daar zo geweldig aan is Mobiele games: (voor mij android) -flappy bird (highscore 16 fail) -angry birds (...) -Into the death (een van de beste mobiele games) Ik heb geen xbox, geen ps, niet eens een nintendo ds, dus daar heb ik ook niks over te zeggen... Wat is jullie list? (spellen die je MOMENTEEL speelt) Zo hard fail je nog niet hoor met Flappy Bird, mijn highscore is 13 xD hahaha... Ik haat dat spel -L- Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rambo Geplaatst 5 maart 2014 Auteur Share Geplaatst 5 maart 2014 games -Battlefield 3 -Assasins creed 1-2 en brotherhood -Tf2 -tomb raider -Gta iv -Sniper elite 2 -Modern warfar 1 Dat was het wel Zo'n beetjetijd voor een upgrade? Ik zie allemaal games waar alweer een nieuwe versie van is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rambo Geplaatst 5 maart 2014 Auteur Share Geplaatst 5 maart 2014 Zo hard fail je nog niet hoor met Flappy Bird, mijn highscore is 13 xD hahaha... Ik haat dat spel -L-haha mn vriend heeft 324 XD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mid'Rah (Spammer) Geplaatst 5 maart 2014 Share Geplaatst 5 maart 2014 haha mn vriend heeft 324 XD da mother hell? Wauw... Dat is echt goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thyraxx Geplaatst 5 maart 2014 Share Geplaatst 5 maart 2014 Ik heb teveel spellen om op te noemen, de games die ik op dit moment veel speel zijn, Dungeon Defenders ORION: Dino Horde (Soort van Halo met Jurassic Park mix :') ) Dit zijn eigenlijk de spellen die ik op dit moment speel, ik heb natuurlijk nog veel meer spellen maar die zijn gewoon allemaal uitgespeeld. League of Legends heb ik ongeveer 2 jaar gespeeld maar ben ik sinds vorige maand helemaal mee gestopt. Zowel CoD als BF vind ik ook geen zak aan, CoD is te makkelijk en BF, tja, daar kan ik veel over zeggen maar laten we het erop houden dat ik het geen leuk spel vind. Mocht je toch geïnteresseerd zijn in wat voor/welke games ik nog meer heb: http://steamdb.info/calculator/?player=Thyraxx¤cy=us Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LoneSurvivor Geplaatst 6 maart 2014 Share Geplaatst 6 maart 2014 tijd voor een upgrade? Ik zie allemaal games waar alweer een nieuwe versie van is tijd voor een upgrade? Ik zie allemaal games waar alweer een nieuwe versie van is ja klopt maar helaas.kan me pc dat niet aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim (trashyou) Geplaatst 6 maart 2014 Share Geplaatst 6 maart 2014 Heel heel veel...volgens steam alleen al 101...Jup..Fanatieke gameverslaafde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brambob Geplaatst 7 maart 2014 Share Geplaatst 7 maart 2014 Battlefield 4 (en ja ik kan dat aan Op Ultra Avg 80 Fps) Battlefield 3 Minecraft Simcity Planetside 2 (Omdat het kan) Kerbal Space program War Thunder En Nog wat Meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rambo Geplaatst 8 maart 2014 Auteur Share Geplaatst 8 maart 2014 Als ik jullie nu nog niet hebr overtuigd bf4 te spelen weet ik het ook niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaari Geplaatst 8 maart 2014 Share Geplaatst 8 maart 2014 Als ik jullie nu nog niet hebr overtuigd bf4 te spelen weet ik het ook niet meer Meh, de Badass Crater of Badassitude is leuker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkforsoad Geplaatst 10 maart 2014 Share Geplaatst 10 maart 2014 Denk dat ik mij maar ga verstoppen, want ik beperk mij tot MineCraft en OpenTTD 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CasBrother Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Iemand mijn gamevoorraad weten? Nou hier komt ie hoor...... Minecraft. Games die ik vroeger wel eens speelde: Rollercoaster Tycoon Zowel 1 als 2 en 3 Minecraft. Jup, daar vermaak ik me mee X) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkforsoad Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 RollerCoaster!! RCT1 met later Loopy Landscapes erbij voor alle uitbreidingen, prachtig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rambo Geplaatst 30 maart 2014 Auteur Share Geplaatst 30 maart 2014 hilarisch XD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten