CasBrother Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Jo Torchcrafters! Ik zit me de laatste tijd nogal te vervelen op Minecraft, dus ik wou een nieuwe game. Na een lange tijd zoeken (2 á 3 weken), heb ik nog steeds niks gevonden. Dus toen ik het topic zag "Gamevoorraad" voelde ik me fucked. Dus nu vraag ik aan jullie, wat zijn nou echt toffe games, die een beetje bij mij passen. Zelf zat ik te denken aan Simcity 5, maar ik heb van veel mensen gehoord dat die game, rot is. Alvast bedankt voor het neer zetten van een game hieronder ^^ Oh ja, je hebt genoeg keuze, want dit is mijn gamevoorraad: Iemand mijn gamevoorraad weten? Nou hier komt ie hoor...... Minecraft. Games die ik vroeger wel eens speelde: Rollercoaster Tycoon Zowel 1 als 2 en 3 Minecraft. Jup, daar vermaak ik me mee X) Groeten, CasBrother. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SvenDutch Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Ik vermaak me de laatste tijd wel met het spel 'LoadOut', je kan hem gratis downloaden op steam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixels_Gamer Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Counter strike is aanrader! Maar battlefield ook en... En! Minecraft! xD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rambo Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Battlefield is en blijft nr 1 voor mij. Maar als je pc het niet aankan kun je gaan voor: Portal 2 Blacklight retribution (gratis) DayZ standalone Gmod Terraria Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rambo Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Trouwens, je kan ook battlefield play4free proberen. Das een gratis en minder zwaar (pc bedoel ik dan) battlefield spel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CasBrother Geplaatst 29 maart 2014 Auteur Share Geplaatst 29 maart 2014 Bedankt voor alle tips, heeft eigenlijk iemand SimCity? Zo ja, wat vind je er van? Dat wil ik namelijk graag weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WickedCyborg Geplaatst 29 maart 2014 Share Geplaatst 29 maart 2014 Het is heel onoverzichtelijk en je verveeld al binnen 3 dagen absoluut geen aanrader. {Tigo} Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
maxim103 Geplaatst 29 maart 2014 Share Geplaatst 29 maart 2014 World Of Tanks is echt een aanrader zeker eens proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rambo Geplaatst 29 maart 2014 Share Geplaatst 29 maart 2014 World Of Tanks is echt een aanrader zeker eens proberen klopt! En dan meteen ook world of warplanes die is net zo goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixels_Gamer Geplaatst 29 maart 2014 Share Geplaatst 29 maart 2014 Trouwens, je kan ook battlefield play4free proberen. Das een gratis en minder zwaar (pc bedoel ik dan) battlefield spel. Ty voor de tip al helemaal verslaaft in een dag al lvl 20 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rambo Geplaatst 29 maart 2014 Share Geplaatst 29 maart 2014 Ty voor de tip al helemaal verslaaft in een dag al lvl 20 lol ik heb de originele battlefield (battlefield 1942) nog eens gespeeld. Die is al meer dan 10 jaar oud maar nog steeds leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sparaat Geplaatst 30 maart 2014 Share Geplaatst 30 maart 2014 Simcity 5, Spore, Pokemon X / Y, The Settlers, Minecraft mods, Viva Piniata Pocket Paradise, Meatboy, Cobalt, Scrolls, Sid Meiers railroads, Battlefield, Call of Duty, GTA, Need for Speed, The adventures of Jeff the snail, al genoeg? 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rambo Geplaatst 31 maart 2014 Share Geplaatst 31 maart 2014 GOAT SIMULATOR! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CasBrother Geplaatst 31 maart 2014 Auteur Share Geplaatst 31 maart 2014 GOAT SIMULATOR! Owwww snap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rambo Geplaatst 31 maart 2014 Share Geplaatst 31 maart 2014 Owwww snapneem hem!! Het is echt heel leuk om te doen en gwn wat te derpen. Ook leuk om op te nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CasBrother Geplaatst 1 april 2014 Auteur Share Geplaatst 1 april 2014 neem hem!! Het is echt heel leuk om te doen en gwn wat te derpen. Ook leuk om op te nemen Ik zal eens kijken, heb zelfs nog een paar ander simulator spellen liggen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mid'Rah (Spammer) Geplaatst 14 april 2014 Share Geplaatst 14 april 2014 World Of Tanks is echt een aanrader zeker eens proberen is inderdaad een echte aanrader! Ik speel hem ook, en ben er best wel goed in xD. Ik hoop dat je het gaat spelen, kan ik eens een keertje met je vechten cas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WickedCyborg Geplaatst 14 april 2014 Share Geplaatst 14 april 2014 DayZ absoluut kopen {Tigo} Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas12345678 Geplaatst 14 april 2014 Share Geplaatst 14 april 2014 hee leuk nog meer mensen die ook w o t doen zullen we is een keer tegen elkaar gaan. XD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mid'Rah (Spammer) Geplaatst 14 april 2014 Share Geplaatst 14 april 2014 hee leuk nog meer mensen die ook w o t doen zullen we is een keer tegen elkaar gaan. XD spelen meerdere mensen dan World Of Tanks hier? Nice! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas12345678 Geplaatst 14 april 2014 Share Geplaatst 14 april 2014 haha ja eigenlijk zouden we een tc groep (of zoiets) moeten aanmaken maar als je is tegen me wilt spelen me naam is het zelfde als bij mc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rambo Geplaatst 14 april 2014 Share Geplaatst 14 april 2014 Oja, world of tanks. Wat voor tier zijn jullie? Ik 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas12345678 Geplaatst 14 april 2014 Share Geplaatst 14 april 2014 zelfde heb een tier 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rambo Geplaatst 14 april 2014 Share Geplaatst 14 april 2014 zelfde heb een tier 7keer samen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CasBrother Geplaatst 14 april 2014 Auteur Share Geplaatst 14 april 2014 Ik heb inmiddels WoT! Naam: CasBrother (Duhhh... ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten