Sparaat Geplaatst 28 april 2014 Share Geplaatst 28 april 2014 Eilanderijk Atripas Het eilandenrijk Atripas is bestaat uit drie mooie, tropische eilanden. Er zijn ook verschillende npc's op de eilanden. Wat er te zien is op Atripas: Een tiki bar Palmbomen Een volleybalveld Npc's Vogels Zon Strand Zee Een klein dorp Een bubbelbad Wat er nog bij gaat komen in Atripas: Een schip Geheime gangen Eilanden in de buurt Natuurlijk horen er ook tropische vogels bij tropische eilanden: Screenshots: 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Milo (miloooboy) Geplaatst 28 april 2014 Share Geplaatst 28 april 2014 Heey wat grappig, ik ben met een soortgelijk project bezig, dus als je ooit inspiratie nodig hebt! Ziet er ook al nice uit, keep it up! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de_Romeo26 Geplaatst 28 april 2014 Share Geplaatst 28 april 2014 Ziet er best gaaf uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixels_Gamer Geplaatst 29 april 2014 Share Geplaatst 29 april 2014 Nice! Een tipje wat de sfeer verhoogd is dat dirt vervangen door sand dat geeft iets meer tropen sfeer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CasBrother Geplaatst 29 april 2014 Share Geplaatst 29 april 2014 Ziet er goed uit! Veel succes nog verder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Ska21 Geplaatst 29 april 2014 Share Geplaatst 29 april 2014 Ziet er leuk uit sparaat, ga zo door, suc6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sparaat Geplaatst 29 april 2014 Auteur Share Geplaatst 29 april 2014 Thanks voor de reacties! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixiio Geplaatst 29 april 2014 Share Geplaatst 29 april 2014 Lekker tropisch, ga zo door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sparaat Geplaatst 29 april 2014 Auteur Share Geplaatst 29 april 2014 Voor het schip heb ik wol nodig. En omdat ik niet echt een schapenfarm heb, kan je nu je wol doneren in shop 33. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lex28404 Geplaatst 29 april 2014 Share Geplaatst 29 april 2014 Ziet er leuk uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sparaat Geplaatst 29 april 2014 Auteur Share Geplaatst 29 april 2014 Met dank aan Groppoldin heb ik nu genoeg wol voor het schip! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Groppoldin Geplaatst 29 april 2014 Share Geplaatst 29 april 2014 Ik wens je veel succes en geluk met je Project! Ziet er leuk uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sebastiaan-408 Geplaatst 30 augustus 2014 Share Geplaatst 30 augustus 2014 veel succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden