whitch Geplaatst 27 oktober 2012 Share Geplaatst 27 oktober 2012 Hallo mensen ik ben whitch, mijn echte naam is annita maar de meesten noemen me anni, wie weet ben ik op deze server wel de oudste speler:angel: ik speel minecraft al sinds de alfa,ik heb er al heel wat vanaf gebouwd zowel als in survival als creative, het leukste om te doen vind ik de gebouwen en huizen weer te repareren(pimpen)wat hier en daar weer bomen plaatsen en het aankleden van straten ect.ect. Het maakt de server wat realistischer, anders ziet alles er zo kaal uit:P het enige probleem is ik ben traag met het typen, ik typ met 2 vingers en moet naar het toetsenbord kijken, daarom reageer ik vaak te laat (hahaha):blush: heel veel graaf,hak,bouw,chat plezier :heart:groetjeswhitch:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixiio Geplaatst 27 oktober 2012 Share Geplaatst 27 oktober 2012 Leuk bericht Whitch! Welkom op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten