superpinda1995 Geplaatst 28 oktober 2012 Share Geplaatst 28 oktober 2012 Heeej, Ik ben Gerben (superpinda1995), de meeste van jullie zullen mij wel kennen. Ik ben 17 jaar oud en woon bij de Efteling ik speel al minecraft voordat het cool was en blijf dit ook doen, wat ik zoal doe op minecraft is:mensen helpen, beetje kletsen, zelf bouwen en af en toe een event organiseren. ik ben nu met een project genaamd Edoras bezig, de meeste van jullie zullen dit ook wel kennen, het kasteel . ik speel met veel plezier op deze server en zal dit blijven doen. Greetz, pinda. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixiio Geplaatst 28 oktober 2012 Share Geplaatst 28 oktober 2012 Welkom op het forum Superpinda! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DeBowie1 Geplaatst 28 oktober 2012 Share Geplaatst 28 oktober 2012 waar is je kasteel dan????, ik wil hem heeel graag zien gr. debowie1:angel: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten