Lobkestar Geplaatst 22 september 2014 Share Geplaatst 22 september 2014 ArcheAge is een open-world sandbox game die recent is uitgekomen in Europa. In ArcheAge kan je je eigen dier opvoeden, je weg vechten door dungeons, het besten armour maken, je eigen huis bouwen, een schip varen, land claimen voor je faction en meer! In ArcheAge kun je kiezen uit vier verschillende rassen (binnen kort 6). Elk ras heeft zijn eigen specialiteit, vrienden en vijanden. Er zijn tien verschillende classes waarvan je er drie kan kiezen. Zelf speel ik als Elf op de Shatigon server. Mijn classes zijn Shadowplay, Archery en de derden weet ik nog niet. 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taantje Geplaatst 22 september 2014 Share Geplaatst 22 september 2014 Oehhh +1 Lobkestar! Archeage is in princiepe een hele grote "MMORPG Sandbox" game waar je alles kan doen wat je maar wil. Je kan zelfs alle classes combineren die je maar wil. Uiteraard kan je kan grote bouw werken maken als Huizen, Farms, kastelen en zelf boten waar je zelf de zee op kan gaan om anderen te vissen, questen of Anderen te killen (pvp). Er gaan duizenden mensen op 1 server dus kom een kijkje nemen! Mijn classes zijn : Shadowplay, Archery en vitalism. Ik ben dus DPS & Healer. Mocht je het leuk vinden en even langskomen, ik heet Taantje ingame en zit op de Europese Eanna server! ( de game is FREE TO PLAY ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de_Romeo26 Geplaatst 22 september 2014 Share Geplaatst 22 september 2014 klinkt alsof het een leuk spel is, ga het zeker uitproberen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xStrafeZx Geplaatst 22 september 2014 Share Geplaatst 22 september 2014 Familie pc ff vragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
¶FreedomFighterNL™ Geplaatst 22 september 2014 Share Geplaatst 22 september 2014 Mijn skillset: sorcery/shadowplay/witchcraft. Het leukst lijkt me wel die traderoutes. Met dikke guild over zee gaan en proberen langs de piraten te komen. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taantje Geplaatst 22 september 2014 Share Geplaatst 22 september 2014 hehe , we zaten net nog in een fight 50+ vs 50+ !! waren iets te veel mensen xD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixels_Gamer Geplaatst 22 september 2014 Share Geplaatst 22 september 2014 Hhm binnenkort maar eens kijken naar die game! Taan kan je even linkie fixen via skype? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de_Romeo26 Geplaatst 23 september 2014 Share Geplaatst 23 september 2014 zoek gewoon op google.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lobkestar Geplaatst 23 september 2014 Auteur Share Geplaatst 23 september 2014 Linkje: http://lmgtfy.com/?q=ArcheAge 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixels_Gamer Geplaatst 23 september 2014 Share Geplaatst 23 september 2014 Geniaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
damian2000 Geplaatst 23 september 2014 Share Geplaatst 23 september 2014 Haha geniaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixels_Gamer Geplaatst 23 september 2014 Share Geplaatst 23 september 2014 Moet 1 uur wachten om op 1 van de servers te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
¶FreedomFighterNL™ Geplaatst 23 september 2014 Share Geplaatst 23 september 2014 1 uur maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lobkestar Geplaatst 23 september 2014 Auteur Share Geplaatst 23 september 2014 De game is nog nieuw in europa dus het is erg druk. Ik wacht vaak langer dan 12 uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
¶FreedomFighterNL™ Geplaatst 23 september 2014 Share Geplaatst 23 september 2014 Ik wacht wel totdat er betere/grotere servers komen. Of het wordt zoals Silkroad online (als jullie dat kennen), daar doen ze veel en express kleine servers zodat mensen betalen om erin te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jelbo12345 Geplaatst 23 september 2014 Share Geplaatst 23 september 2014 Ik zal het is gaan downloaden, ben benieuwd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixels_Gamer Geplaatst 23 september 2014 Share Geplaatst 23 september 2014 12 uur wachten om een spel te spelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lobkestar Geplaatst 24 september 2014 Auteur Share Geplaatst 24 september 2014 12 uur wachten om een spel te spelen... Verwacht dat het binnen twee weken rustiger is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixels_Gamer Geplaatst 24 september 2014 Share Geplaatst 24 september 2014 Ik hoop het! Zal dit weekend gewoon me om 5 uur in wachtlijst zetten dan is het denk ik in europa niet zo druk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixels_Gamer Geplaatst 28 september 2014 Share Geplaatst 28 september 2014 Gister hele dag het gespeeld! Nui server (De nieuwe server) kan je nu nog hele dag door joinen geen wachttijd dat is wel fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strafestyle Geplaatst 28 september 2014 Share Geplaatst 28 september 2014 Het lijkt me een leuk spel, maar heb je er een goeie pc voor nodig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixels_Gamer Geplaatst 28 september 2014 Share Geplaatst 28 september 2014 Uhm ik heb redelijke PC (draai gemiddeld 500 fps op MC) en die kan het prima aan je hoort hem wel wat extra koelen maar de meeste PC's kunnen het denk ik wel aan! Echt leuk spel, zit goed in elkaar ben gister begonnen en ben nu al verslaafd. Al LvL 20! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strafestyle Geplaatst 28 september 2014 Share Geplaatst 28 september 2014 Bedankt! Morgen dan even een beginnetje maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xJustSmile Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 Ik heb de game zelf ook gespeeld, vond het in het begin wel leuk maar ik vond het al snel saai worden. Dus vandaar ben ik er mee gestopt.. Zelf wist ik ook niet zo goed welke class ik moest pakken en vond het allemaal een klein beetje onduidelijk. Als iemand hier misschien een tip voor heeft? (Het liefst sterke PvP classes.) - xJustSmile Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diecil Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten