xJustSmile Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 Clash of Clans Meeste kennen het wel denk ik. Het is een spelletje voor op de telefoon waar jij je eigen fort moet bouwen. Je moet kanonnen, boogschutterstorens, luchtafweer, muren en dat soort dingen proberen zo hoog mogelijk te krijgen en dit doe je met : Goud Elixer Je muren kun je met beide doen omdat ze later best veel gaan kosten. Je verdediging verder moet allemaal met goud en al de dingen die met het leger te maken hebben die moet je met elixer doen. Meeste mensen kennen dit als een spelletje op hun telefoon, alleen dit kun je ook op de computer spelen met een programma genaamd bluestacks. ( www.bluestacks.com ) Op het spel heb je levels en rankings. Hoe krijg je levels: - Val mensen aan en verwoest hun stadhuis - Maak gebouwen / upgrade gebouwen - Voltooi de opdrachten die je hebt Het ranking system bevat: Brons, zilver, goud, kristal, meester en kampioen. om omhoog te gaan moet je trofeeën halen en de trofeeën krijg je door gevechten/verdedigen te winnen, hoe hoger je komt hoe minder trofeeën je krijgt. De ranks: Ook hoe hoger jij komt in ranking, hoe meer bonus buit jij krijgt met een winnende aanval. Als je meer informatie wilt laat het me weten! ____________________________________________________________________ Zelf speel ik dit spel ook op telefoon en op de computer. Naam: Kars Clan: Geen Level: 78 Stadhuis: 8 Laat weten welk level jij bent en wat voor level je stadhuis is als je het spel speelt! ______________________________________________________________________ Bedankt voor het lezen en ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad. - Kars // xJustSmile Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
✪GamePlay✪ Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 Naam : Dxstiny Clan : Geen ben geleaved. Level : 40 Stadhuis level 6 stadhuis had veel hoger kunnen zijn want bij stadhuis 5 ben ik opnieuw begonnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xJustSmile Geplaatst 11 oktober 2014 Auteur Share Geplaatst 11 oktober 2014 Het is vooral belangerlijk dat je het stadhuis niet rushed. Doe je dat wel, heb je een behoorlijk slechte stad op een hoger level. Dus dan zie je er als nog slecht uit. - xJustSmile Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xStrafeZx Geplaatst 12 oktober 2014 Share Geplaatst 12 oktober 2014 Clash of clans meen je die? Spelen jullie dat nog? Nou ja wat jullie willen als jullie dat leuk vinden is het goed xD :-P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixels_Gamer Geplaatst 12 oktober 2014 Share Geplaatst 12 oktober 2014 Ik speel het zelf op telefoon/ipad: Naam: Ruben (Hoe kom ik erop hé) Clan: Geen (Ben beetje gestopt zo'n half jaar geleden) Level: 89 Stadhuis: 10 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xJustSmile Geplaatst 14 oktober 2014 Auteur Share Geplaatst 14 oktober 2014 Clash of clans meen je die? Spelen jullie dat nog? Nou ja wat jullie willen als jullie dat leuk vinden is het goed xD :-P Ik snap het niet helemaal wat je hier mee bedoeld? Bedoel je dat Clash of Clans kinderachtig is, want mensen van boven de 30 en 40 spelen het ook nog. Ik ken iemand van 58 en die speelt het nog, ik snap je punt niet helemaal.. Kinderen kunnen daar niet eens aan de top komen.. Er was een nederlander en die stond aan de top van het spel, die was ook wat ouder.. En dan moet je pittig veel neerleggen om aan de top te staan Heel veel oudere spelen het spel, ik vindt het ook totaal niet kinderachtig want een kind snapt er de ballen van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xStrafeZx Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 Ik snap het niet helemaal wat je hier mee bedoeld? Bedoel je dat Clash of Clans kinderachtig is, want mensen van boven de 30 en 40 spelen het ook nog. Ik ken iemand van 58 en die speelt het nog, ik snap je punt niet helemaal.. Kinderen kunnen daar niet eens aan de top komen.. Er was een nederlander en die stond aan de top van het spel, die was ook wat ouder.. En dan moet je pittig veel neerleggen om aan de top te staan Heel veel oudere spelen het spel, ik vindt het ook totaal niet kinderachtig want een kind snapt er de ballen van. nee niet zo mr na een jaar is het wel weer leuk geweest zo bedoel ik het het word snel saai vind ik in mc zit variatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 Clash of Clans heeft ook updates? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 (Vaker dan MineCraft in ieder geval) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xStrafeZx Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 Spagh ik bedoel dat mc met vele minigames word gespeeld en clash of clans troepen trainen ze laten martelen door tegen veel te goede mensen te vechten etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BelgiumFury Geplaatst 16 oktober 2014 Share Geplaatst 16 oktober 2014 dit was spam iemand met de juiste bevoegdheid heeft dit verwijderd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixiio Geplaatst 19 oktober 2014 Share Geplaatst 19 oktober 2014 Er is nu ook een TorchCraft clan! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xStrafeZx Geplaatst 19 oktober 2014 Share Geplaatst 19 oktober 2014 En nu ga ik het opeens wel spelen hoe heet het pix? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixels_Gamer Geplaatst 19 oktober 2014 Share Geplaatst 19 oktober 2014 Er is nu ook een TorchCraft clan! Ik had via een van me accounts gevraagd of ik mocht joinen. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixiio Geplaatst 19 oktober 2014 Share Geplaatst 19 oktober 2014 En nu ga ik het opeens wel spelen hoe heet het pix? TorchCraft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 19 oktober 2014 Share Geplaatst 19 oktober 2014 Weet iemand of je je naam van 'Clash of Clans' kan wijzigen? Alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xStrafeZx Geplaatst 19 oktober 2014 Share Geplaatst 19 oktober 2014 TorchCraft haha duidelijk ik jb npog geen clankasteelD= dus het os nog ff achten mr ik ben er druk mee bzig im cominmg!;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xStrafeZx Geplaatst 19 oktober 2014 Share Geplaatst 19 oktober 2014 Weet iemand of je je naam van 'Clash of Clans' kan wijzigen? Alvast bedankt ja ik zat er ook aan te denken ikzelf heet er gwn simon lkkr simpel ffdat jullie het weten :-P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BelgiumFury Geplaatst 9 november 2014 Share Geplaatst 9 november 2014 hmm ik kom ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roos185 Geplaatst 10 november 2014 Share Geplaatst 10 november 2014 haha, Ik speelde het vorig jaar nog maar minecraft is veel leuker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Ik heb net een nieuwe telefoon, ik ben hard bezig mijn dorp weer een beetje op te bouwen! Wanneer ik mijn clankasteel heb geupgrade zal ik zeker joinen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xStrafeZx Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Me 2 ik heb ook nog geen clankasteel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WTFire7 Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Speelde het heel even niet zo leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BelgiumFury Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 vind ik ook maar met de torch famielie spelen ook leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonNiels2003 Geplaatst 25 november 2014 Share Geplaatst 25 november 2014 nice uitleg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden