GewoonNiels2003 Geplaatst 25 november 2014 Share Geplaatst 25 november 2014 je lijkt mij een evaren clash of claner! xD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juda (Juda_Ftw) Geplaatst 29 november 2014 Share Geplaatst 29 november 2014 Haha, good old times komen weer naar boven! Leuk dat er een torchcraft clan is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lozox Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 Jammer genoeg ben ik gestopt met Clash of Clans, maar het was een nice spel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProAssass Geplaatst 3 december 2014 Share Geplaatst 3 december 2014 Hahah, ik weet nog dat dat spel vroeger een rage op school was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lozox Geplaatst 7 december 2014 Share Geplaatst 7 december 2014 Het is ook een heel populair spel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dwergkip Geplaatst 30 december 2014 Share Geplaatst 30 december 2014 Ik ben sinds kort begonnen met Clash of Clans. Ben nu level 22. Maar ik weet niet hoe ik nou de beste indeling kan maken om mezelf te verdedigen? Ik ben nu mijn stadhuis naar 6 aan het maken en daarna wil ik eigenlijk mijn verdediging opkrikken. Hoe zou je het beste je stad in kunnen richten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 30 december 2014 Share Geplaatst 30 december 2014 Ik zet zelf altijd mijn stadhuis in het midden, meteen verdedigd door mijn beste verdedigingen (Boogschuttertorens & kanonnen). Hiertussen zet ik dan mijn goudkluizen en elixertanken, en daar weer muren tussen. Zelf zet ik liever meer muren om de beste verdedigen, dan dat ik ook mijn goudmijnen en elixerpompen meer bescherm, maar dit is je eigen keus . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BelgiumFury Geplaatst 1 januari 2015 Share Geplaatst 1 januari 2015 Spagh kom jij ook naar onze clan En dwergkip jij ook Oh eigenlijk iedereen:-) Leve de torchcraft clan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BelgiumFury Geplaatst 13 januari 2015 Share Geplaatst 13 januari 2015 1emand eyxtra in onze tochnraft clan iedereen vanaf 200bekuers kan joinen de nam is TorchCraft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AppleBel Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 Ik begrijp dus niks van al dit gebrabbel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 Ik volg het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AppleBel Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 PS: grote spelfout in je bericht over hoe je je leger opzet ofzo. 'verdedigt' moet met een d. Ik begrijp er nog minder van als @kylenib zonder interpunctie er wat over vertelt. :/ 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Felientje12 Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 Mijn naam is superbrynn naam van me broertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 17 januari 2015 Share Geplaatst 17 januari 2015 PS: grote spelfout in je bericht over hoe je je leger opzet ofzo. 'verdedigt' moet met een d. Ik begrijp er nog minder van als @kylenib zonder interpunctie er wat over vertelt. :/ Nou bedankt voor het verbeteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Qward Geplaatst 19 januari 2015 Share Geplaatst 19 januari 2015 lol ben in de clan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BelgiumFury Geplaatst 19 januari 2015 Share Geplaatst 19 januari 2015 hiehaaaaaaaaaaaaaaa lol ben in de clan :) ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dwergkip Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Ik niet, hou het lekker bij m'n eigen clannetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BelgiumFury Geplaatst 22 januari 2015 Share Geplaatst 22 januari 2015 Ik niet, hou het lekker bij m'n eigen clannetje je keuze kan nog veranderen je mag er nog steeds in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Qward Geplaatst 23 januari 2015 Share Geplaatst 23 januari 2015 ben eruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jonas732 Geplaatst 4 februari 2015 Share Geplaatst 4 februari 2015 ik speelde et paar jaar geleden veel, was level 7 volgens mij was wel lachen dat spel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
skrillexmcc Geplaatst 5 februari 2015 Share Geplaatst 5 februari 2015 Ik was super OP maar toen crashte m'n ipad xD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jonas732 Geplaatst 6 februari 2015 Share Geplaatst 6 februari 2015 niet 7 maar 71 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xDeluxe1 Geplaatst 12 februari 2015 Share Geplaatst 12 februari 2015 Ik kwam laatst ook eens kijken in de TorchCraft clan, helemaal niks te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
boldno Geplaatst 21 februari 2015 Share Geplaatst 21 februari 2015 join de Jarro_Chillers goede clan ik en millieno zitten er in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
millieno Geplaatst 21 februari 2015 Share Geplaatst 21 februari 2015 ja join Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden