Everttwix Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Let me know, In the comments below Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AppleBel Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Minecraft. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Everttwix Geplaatst 11 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 11 maart 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BelgiumFury Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 minecraft heartstone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cees Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Als je Minecraft leuk vind kan je eens naar Terraria kijken, echt een aanrader. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Everttwix Geplaatst 11 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 11 maart 2015 Kost het geld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AppleBel Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Ik raad Saints Row aan, vooral deel III. Het lijkt op GTA maar het is veel humoristischer. Assassin's Creed zou je ook eens kunnen proberen, al zijn hier veel delen van dus daar zal je maar uit moeten kiezen. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cees Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Kost het geld? Terraria kost 10 euro geloof ik, maar in steam sales is het al gauw rond de 2.50 meestal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WickedCyborg Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Ik heb terraria 45 minuten gespeeld toen al weer weg gedaan! Geen aanrader Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cees Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Ik heb terraria 45 minuten gespeeld toen al weer weg gedaan! Geen aanrader Waarom ben je ermee gestopt? Het is vooral leuk met vrienden te spelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WickedCyborg Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Ik speelde het met vrienden maar vind het echt poep ;( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cees Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Ik speelde het met vrienden maar vind het echt poep ;( Wat vond je er niet leuk aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WickedCyborg Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Ik snapte het niet en het is 2D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BelgiumFury Geplaatst 12 maart 2015 Share Geplaatst 12 maart 2015 Ik heb terraria 45 minuten gespeeld toen al weer weg gedaan! Geen aanrader ja veel te duur prijskwaliteit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cees Geplaatst 12 maart 2015 Share Geplaatst 12 maart 2015 Ik snapte het niet en het is 2D Ā Ā ja veel te duur prijskwaliteit Het is inderdaad lastiger te begrijpen dan Minecraft. Maar duur? Onzin, ik heb er 2.50 voor betaald en meer dan 100 uur erin zitten, als je dat slechte prijs/kwaliteit verhouding vind zou ik gek vinden. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WickedCyborg Geplaatst 12 maart 2015 Share Geplaatst 12 maart 2015 Onzin duurheid, 2,50 is niks maar snap het gwoon niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cees Geplaatst 12 maart 2015 Share Geplaatst 12 maart 2015 Onzin duurheid, 2,50 is niks maar snap het gwoon niet Het heeft inderdaad wel een hogere instap dan Minecraft, je moet er echt even voor zitten. Misschien vind je League of Legends wel leuk, maar daar zit je met hetzelfde, dat snap je ook niet aan het begin. Eigenlijks bij alle spellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BelgiumFury Geplaatst 12 maart 2015 Share Geplaatst 12 maart 2015 Het is inderdaad lastiger te begrijpen dan Minecraft. Maar duur? Onzin, ik heb er 2.50 voor betaald en meer dan 100 uur erin zitten, als je dat slechte prijs/kwaliteit verhouding vind zou ik gek vinden. 10 euro jaĀ voor zo'n game betaal ik wel 2.5 ā¬ maar geen 10 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cees Geplaatst 12 maart 2015 Share Geplaatst 12 maart 2015 10 euro jaĀ voor zo'n game betaal ik wel 2.5 ā¬ maar geen 10 Voor minecraft heb je ook 10 euro of meer betaald lijkt me. Terraria heeft bijna 3000 items, meer blocks, meer eindbazen, verschillende npc's. Dus ik denk dat je beter eerst wat tijd in het spel moet steken voordat je over de prijs kwaliteit gaat klagen van Terraria. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Everttwix Geplaatst 12 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 12 maart 2015 Bedankt allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BelgiumFury Geplaatst 12 maart 2015 Share Geplaatst 12 maart 2015 Voor minecraft heb je ook 10 euro of meer betaald lijkt me. Terraria heeft bijna 3000 items, meer blocks, meer eindbazen, verschillende npc's. Dus ik denk dat je beter eerst wat tijd in het spel moet steken voordat je over de prijs kwaliteit gaat klagen van Terraria. o ja minecraft is ook leuker maar mischien toch eens over wegen te kopen een torchcraft groep mischien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cees Geplaatst 12 maart 2015 Share Geplaatst 12 maart 2015 o ja minecraft is ook leuker maar mischien toch eens over wegen te kopen een torchcraft groep mischien... Of een spel leuker is of niet is natuurlijk persoonlijk. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
damian2000 Geplaatst 12 maart 2015 Share Geplaatst 12 maart 2015 Advanced Warfare? Clash of Clans? Modern Warfare? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
davidt732 Geplaatst 12 maart 2015 Share Geplaatst 12 maart 2015 ehm.... geen idee Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Everttwix Geplaatst 12 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 12 maart 2015 Damian2000 heb ik allemaal al xD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden