Everttwix Geplaatst 12 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 12 maart 2015 Damian2000 heb ik allemaal al xD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SvenDutch Geplaatst 12 maart 2015 Share Geplaatst 12 maart 2015 Terraria is inderdaad een aanrader, Crysis 1 (ā¬5), 2 (ā¬20) en 3 (ā¬5) trouwens ook. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AppleBel Geplaatst 12 maart 2015 Share Geplaatst 12 maart 2015 Ik heb vandaag Goat Simulator uitgeprobeerd, echt een hilarisch en (opzettelijk!) glitchy spel. Een duidelijke aanrader. Ook speelde ik eens bij een vriendin thuis de spellen Contrast, Portal 2 en Life Is Strange, valt ook te proberen. 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WickedCyborg Geplaatst 13 maart 2015 Share Geplaatst 13 maart 2015 Ik vind Gta en blackops 2 echt leuk! Ook garys mod is zeker het proberen waard. Wat ik heel erg heb genolifed is DayZ standalone echt een geweldige game helaas is me pc beetje stoek maar sowieso kopen! Wat een game Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Everttwix Geplaatst 13 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 13 maart 2015 Helaas ken ik black ops en al de games al. Ben van ps3 naar minecraft gegaan. Ā Goat Simulator daar in tegen is inderdaad leuk 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cees Geplaatst 13 maart 2015 Share Geplaatst 13 maart 2015 Far Cry (3) is een aanrader. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WickedCyborg Geplaatst 13 maart 2015 Share Geplaatst 13 maart 2015 DayZ standalone is niet voor ps3 gta en blackops ook (gta komt over 2 weken) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LoneSurvivor Geplaatst 13 maart 2015 Share Geplaatst 13 maart 2015 h1z1 is ook een leuk spel zelf heb ik het nog niet gekocht maar ga ik binnenkort wel doen. Het spel kost 20 euro op het moment is het spel nog in ontwikkeling dus je betaald eigenlijk voor de beta. Dat heeft voordelen en nadelen. Nadaal: Er zijn bugs maar ook niet heel veel het is goed speelbaar Voordeel: Er zijn op dit moment enorm veel update's met nieuwe dingen en bug fixes je ziet hoe het spel er op vooruit gaat. 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WickedCyborg Geplaatst 13 maart 2015 Share Geplaatst 13 maart 2015 Later verwacht hij hem voor 60 euro dus wel een koopje als je hem ervoor al koopt zelfde als dayz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LoneSurvivor Geplaatst 13 maart 2015 Share Geplaatst 13 maart 2015 Later verwacht hij hem voor 60 euro dus wel een koopje als je hem ervoor al koopt zelfde als dayz waarschijnelijk wordt het een free to play game, als het spel klaar is met ontwikkelen maar dat gaat wel een tijd duren net zoals dayz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WickedCyborg Geplaatst 13 maart 2015 Share Geplaatst 13 maart 2015 Owh oke! DayZ duurt al veel te lang ;p Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cees Geplaatst 15 maart 2015 Share Geplaatst 15 maart 2015 waarschijnelijk wordt het een free to play game, als het spel klaar is met ontwikkelen maar dat gaat wel een tijd duren net zoals dayz Dan zullen er jammer genoeg wel meer "noobjes" komen. 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SwiftzGfx Geplaatst 19 maart 2015 Share Geplaatst 19 maart 2015 GTA is leukĀ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xStrafeZx Geplaatst 27 maart 2015 Share Geplaatst 27 maart 2015 Het verbaast mij dat Rust nog niet voorbij is gekomen?! Vind ik persoonlijk leuker dan Terraria Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ā¶FreedomFighterNLā¢ Geplaatst 27 maart 2015 Share Geplaatst 27 maart 2015 Het verbaast mij dat Rust nog niet voorbij is gekomen?! Vind ik persoonlijk leuker dan Terraria Ā Rust is chill alleen bij de laatste patch lagged hij bij iedereen. Ā DayZ zit echt bomvol met hackers en is nogsteeds met buggs (logisch - alpha) Ā Ā Ā Ik speel nu een tijdje CS:GO. Best een leuk spel maar ook met veel hackers. Was al een tijdje opzoek naar een game die beetje skill based is.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xStrafeZx Geplaatst 27 maart 2015 Share Geplaatst 27 maart 2015 Rust is chill alleen bij de laatste patch lagged hij bij iedereen. Ā DayZ zit echt bomvol met hackers en is nogsteeds met buggs (logisch - alpha) Ā Ā Ā Ik speel nu een tijdje CS:GO. Best een leuk spel maar ook met veel hackers. Was al een tijdje opzoek naar een game die beetje skill based is. THE FreedomFighterNL Game :3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ā¶FreedomFighterNLā¢ Geplaatst 27 maart 2015 Share Geplaatst 27 maart 2015 THE FreedomFighterNL Game :3 Ā Mijn naam is gebaseerd op een game genaamd: freedomfighters. Heel oud spel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xStrafeZx Geplaatst 27 maart 2015 Share Geplaatst 27 maart 2015 Mijn naam is gebaseerd op een game genaamd: freedomfighters. Heel oud spel. ik ken het spel dat is een van de redenen waarom ik dat zei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
McPeey Geplaatst 28 maart 2015 Share Geplaatst 28 maart 2015 Zoek op de TOP 10 games op internet zien of je daar iets vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rambo Geplaatst 4 april 2015 Share Geplaatst 4 april 2015 battlefield (4), Arma III, DayZ, CS:GO, League of Legends (gratis), Payday 2, Far cry 4, Skyrim. Allemaal leuke spellen die ik regelmatig speel. Voor de meeste heb je wel een sterke pc nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dessertcrook {_BLU3_} Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 five nights at fredyy's xd GTA is een aanrader op PS3 ik ga waarschijnlijk CS:GO kopen op me pc, lijkt me erg leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LoneSurvivor Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Cs go is inderdaad erg leuk! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WickedCyborg Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Gta pc!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mervin Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 The impossible quiz: http://www.theimpossiblequiz.net Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jonko1991 Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Als je van zombies killen houd, dan is dying light echt een aanrader! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden