CasBrother Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Beste Torchcrafters, 2,5 jaar geleden kwam Pixiio met het idee om het spel "Ik ban jou omdat..." te verzinnen. En ik vond het weer eens tijd voor een nieuw topic daarvan! Het is heel simpel, je moet een reden verzinnen waarom je degene boven je te bannen! Bijv. Ik ban CasBrother omdat hij op cookiemonster lijkt. Succes! 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaanHeerw Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Ik ban Casbrother omdat hij alle koekjes jat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
damian2000 Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Ik ban DaanHeerw omdat... je bijna altijd te zien bent in elke post Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leonarda9 Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Ik ban damian2000 omdat je DaanHeerw bant xD 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Ik ban leonarda9 (LeonardaxTosti) omdat ik niet van tosti's hou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaanHeerw Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Ik ban spaghettisliert3 omdat hij niet van tosti's houd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
111age Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Ik ban daan omdat al geband is, en ik hou van na genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaanHeerw Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Ik ban Age111 omdat ik het vliegende eilandje in z'n banner niet realistisch vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Ik ban Daan omdat hij geen handtekening / banner heeft :3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WickedCyborg Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Ik ban Spaghettisliert omdat zijn banner te groot is! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaanHeerw Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 ik ban Mylittlepony omdat hij een uitroepteken achter zijn reactie zet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Je_Mattie_Eef (mine_eef1) Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 ik ben jullie allemaal omdat ik de server wil xD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaanHeerw Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Ik ban Mine-eef omdat hij zijn macht misbruikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Qward Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Ik ban daanheerw omdat ik wil weten of ie dat overleeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaanHeerw Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Ik ban Qward omdat ik ten dode ben opgeschreven zonder Torchcraft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AppleBel Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Ik ban DaanHeerw omdat iedereen hem bant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WickedCyborg Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Ik ban applebel omdat ik een peer wil! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
111age Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Ik ban MyLittle... omdat die een te lange naam heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WickedCyborg Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Ik ban age111 omdat ik een hij ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
111age Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Ik ban mezelf omdat ik niet oplet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WickedCyborg Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Ik ban jou nogeens omdat je je niet aan de opdracht houdt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Qward Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Ik ban mylittlepony omdat ik nog steeds ni zeker weet of hij minetigo is of iemand anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Ik ban Qward omdat hij niet zeker weet of Mylittlepony MineTigo is :3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RonJans Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Ik ban spaghettisliert3 omdat ik aan 1 spaghettisliert niet genoeg heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Ik ban PorkyThomas omdat hij een te kleine maag heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden