Cees Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 Alleen aan AppleBel (STRIKT VERBODEN VOOR HATERS!): Eigenlijk snap ik totaal niet waarom mensen zo negatief zijn over XP, het wordt niet meer ondersteund (voor de normale burgers) maar wel voor overheidsinstanties! Zonder windows XP zou je dus geen ID hebben waardoor je dus bijvoorbeeld niet kunt reizen! En ook: Windows 8 is snel, maar redelijk onhandig in gebruik, zeker als je bij XP of 7 (die ik ook gebruik) bent begonnen. Wel een slimme keuze om voor 7 te gaan hoar Apple ;p En ook: je hebt echt geen onhandig nieuw OS nodig als de oude ook nog wordt ondersteund. Mijn windows 7 werkt ook prima! De overheid betaald voor die ondersteuning hoor. De meeste computers daar draaien al niet meer op Windows XP, dus die id kaart zou je wel hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
G3tShr3cked aKa Camiel Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 Jajaa Ceesie Het is maar een voorbeeld dat het geen schande is om nog XP te gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bunny Geplaatst 9 februari 2017 Share Geplaatst 9 februari 2017 Die van mij is niks ik heb expres alles weg gehaald hahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk_NL Geplaatst 9 februari 2017 Share Geplaatst 9 februari 2017 Cool, ik heb me altijd al afgevraagd hoe en laptop met een desktop scherm er bovenop er uit zou zien. Heel nice hoor. p.s. @Bunnyreacties achterlaten op oude forum berichten om aan de 25 berichten te komen werken averechts. Just saying ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 februari 2017 Share Geplaatst 9 februari 2017 heb 5 dingen eropstaan en heb mijn laptop sins de zomervakanite, gebruik t bureaublad nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes4ever Geplaatst 6 april 2017 Share Geplaatst 6 april 2017 Op 7-5-2015 at 21:58 zei Spaghettisliert3: Misschien een heel domme vraag, maar wat is Windows 9 dan? (Of wordt deze heel gemeen overgeslagen ) Windows 9 is niet overgeslagen maar was gewoon mislukt product Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes4ever Geplaatst 6 april 2017 Share Geplaatst 6 april 2017 ook maar me desktop gepost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden