LaserBuilderYT Geplaatst 7 mei 2015 Share Geplaatst 7 mei 2015 Laat je beste Mop / Raadsel achter! Hallo TorchCrafters! Laat hieronder een reactie achter wat jou beste mop / raadsel is! Die van mij: Jantje zit op school niet goed op te letten. Opeens vraagt de juf wat zijn de eerste vier letters van het het alfabet? Jantje zegt dat weet ik niet. Dan zegt de juf morgen moet je het antwoord op school vertellen! Als hij thuis komt vraagt jantje aan zijn zus wat is de eerste letter van het alfabed? Waarop zus antwoord: Gaat je niets aan!Dan gaat hij naar zijn vader die tv aan het kijken is en vraagt hij wat is de 2e letter van het alfabet?Zijn vader schreeuwt ie OLEH OLEH OLEH! Dan gaat jantje naar zijn zusje die met barbies zit te spelen. Jantje vraagt aan haar wat is de 3e letter van het alfabet?Dan zingt zijn zusje: van de barbie club van de barbie club. Daarna gaat jantje naar zijn broertje die superman aan het kijken is en vraagt jantje wat is de laatste letter van het alfabet? Waarop zijn broertje antwoord; Superman! Als hij op school is vraagt de juf wat is de eerste letter van het alfabed? Waarop jantje antwoord: GAAT JE NIET AAN!! Vraagt de juf wat denk je van een beetje straf!?! jantje: OLEH OLEH OLEH!!! Juf:Waar heb je al die onzin vandaan? Jantje: Van de barbieclub van de barbie club. Juf: wie denk je wel wie je bent?!? jantje: Superman!!!! LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
XIami Geplaatst 7 mei 2015 Share Geplaatst 7 mei 2015 Ik heb nog wel 2 leuke raadsels 1. Wat voor gebedjes doen IS strijders? 2. Wat is het verschil tussen een batterij en een schilders steiger Hieronder staan de antwoorden 1. Schietgebedjes 2. een batterij heeft maar 2 polen 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mervin Geplaatst 7 mei 2015 Share Geplaatst 7 mei 2015 wat schrijf je met 3 letters soms met 4 zelden met 6 maar nooit met 5 deze laat ik lekker aan jullie over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
¶FreedomFighterNL™ Geplaatst 7 mei 2015 Share Geplaatst 7 mei 2015 wat schrijf je met 3 letters soms met 4 zelden met 6 maar nooit met 5 deze laat ik lekker aan jullie over De aantal letters van: wat, soms, zelden en nooit worden geteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Everttwix Geplaatst 7 mei 2015 Share Geplaatst 7 mei 2015 Hoe heet Evert die een Twix lekker vind? Antwoord: Everttwix (Grappig hé) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jonas732 Geplaatst 7 mei 2015 Share Geplaatst 7 mei 2015 Geweldige grap Evert... 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Everttwix Geplaatst 7 mei 2015 Share Geplaatst 7 mei 2015 Weet ik, ik ben de grappenmaker van de bingo club. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixels_Gamer Geplaatst 7 mei 2015 Share Geplaatst 7 mei 2015 60+ Bingo zeker? 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Everttwix Geplaatst 7 mei 2015 Share Geplaatst 7 mei 2015 Muahaha, zekers ik hou van bejaarden bingo <3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Ska21 Geplaatst 7 mei 2015 Share Geplaatst 7 mei 2015 Zolang het bij bingo blijft ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Everttwix Geplaatst 7 mei 2015 Share Geplaatst 7 mei 2015 Wahahahauw Wat moet het anders worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asskicker Geplaatst 8 mei 2015 Share Geplaatst 8 mei 2015 Waarom sleept een dom blondje bloembakken achter haar auto aan? Om de politie om de tuin te leiden haha xD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Everttwix Geplaatst 8 mei 2015 Share Geplaatst 8 mei 2015 Jordyvdbolt die grap maakte mijn moeder pas ook. en ik zo van -__- Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 8 mei 2015 Share Geplaatst 8 mei 2015 Wie bel je als er een kind uit het raam valt? Antwoord: De kinderopvang 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leonarda9 Geplaatst 8 mei 2015 Share Geplaatst 8 mei 2015 Een mug kan wel vliegen maar een vlieg kan niet muggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AppleBel Geplaatst 9 mei 2015 Share Geplaatst 9 mei 2015 Een dom blondje werd op de E40 aangehouden omdat ze maar 40 km/h reed. Vraagt de politieagent aan het blondje: "Weet u niet dat u hier minimaal 70 km/h moet rijden?" Waarop het domme blondje antwoordt: "Oh sorry, ik dacht dat ze met E40 bedoelden dat je 40 km/h moet rijden." Naast het domme blondje zit een oude man te beven, en de agent vraagt: "Waarom beeft u zo?" "We komen net van de E312!" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 9 mei 2015 Share Geplaatst 9 mei 2015 Een mug kan wel vliegen maar een vlieg kan niet muggen Die Is Zo OUD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leonarda9 Geplaatst 9 mei 2015 Share Geplaatst 9 mei 2015 Die Is Zo OUD Dat Weet IK Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 11 mei 2015 Share Geplaatst 11 mei 2015 Waarom hebben ze in Egypte nog steeds geen e-mail? Antwoord: Ze blijven trouw aan hun K-mail. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaanHeerw Geplaatst 11 mei 2015 Share Geplaatst 11 mei 2015 Waarom hebben ze in Egypte nog steeds geen e-mail? Antwoord: Ze blijven trouw aan hun K-mail. Die Is Zo OUD 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leonarda9 Geplaatst 11 mei 2015 Share Geplaatst 11 mei 2015 Die Is Zo OUD Je Hebt Helemaal GELIJK Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 11 mei 2015 Share Geplaatst 11 mei 2015 Ja, omdat ik hem toen al heb verteld in het andere topic. Maar ik vind hem wel goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alexcool12321 Geplaatst 11 mei 2015 Share Geplaatst 11 mei 2015 gert:waarom ben je uit dat huis weggegaan. je hebt het er 3 maanden lang naar je zin gehad. joost: ja, maar toen ontdekte ik dat ze geen badkamer hadden hint: na pas 3 maanden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 12 mei 2015 Share Geplaatst 12 mei 2015 Lol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
111age Geplaatst 12 mei 2015 Share Geplaatst 12 mei 2015 gert:waarom ben je uit dat huis weggegaan. je hebt het er 3 maanden lang naar je zin gehad. joost: ja, maar toen ontdekte ik dat ze geen badkamer hadden hint: na pas 3 maanden Misschien stonk hij zo dat de badkamer was weggelopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden