111age Geplaatst 12 mei 2015 Share Geplaatst 12 mei 2015 gert:waarom ben je uit dat huis weggegaan. je hebt het er 3 maanden lang naar je zin gehad. joost: ja, maar toen ontdekte ik dat ze geen badkamer hadden hint: na pas 3 maanden Misschien stonk hij zo dat de badkamer was weggelopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alexcool12321 Geplaatst 12 mei 2015 Share Geplaatst 12 mei 2015 ja of hij gaat gewoon 1 keer in de 3 kamer naar de badkamer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Ska21 Geplaatst 13 mei 2015 Share Geplaatst 13 mei 2015 Wat is de meest leuke gebeurtenis aan het eind van je middelbare schoolcarriere zo rond eind mei begin juni? Examens waarvoor mensen de pan uit stressen, en jij nergens last van hebt. oke, stomme grap, ook niet grappig, maar ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HaloBoyzz086 Geplaatst 14 mei 2015 Share Geplaatst 14 mei 2015 er lopen 2 zandkorrels door de woestijn, zecht de ene tegen de andere, ik heb het gevoel dat we achtervolgd worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Everttwix Geplaatst 14 mei 2015 Share Geplaatst 14 mei 2015 Wauw die zegt iedereen in dit topic enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Ska21 Geplaatst 16 mei 2015 Share Geplaatst 16 mei 2015 Een niet al te slimme vrouw belt haar man in paniek op. Vrouw: Ik heb een probleem, ik heb net een puzzel gekocht, maar ik kom er niet uit. Man: Is die puzzel zo moeilijk? Vrouw: Ja, ik weet niet waar ik moet beginnen, alle stukjes lijken op elkaar. Man: Wat is het plaatje op de deksel van de puzzel? Vrouw: Een grote haan, maar ik kom er niet uit. Man: Wacht even, ik kom er zo aan, dan doen wij hem samen. Even later komt de man binnen. Man: En waar is die puzzel van je? Vrouw: Hij ligt hier op de tafel. Er valt een diepe stilte, en dan een enorme zucht. Man: Oke, we pakken het als volgt aan. Jij stopt alle CornFlakes terug in de doos, en ik vergeet het hele verhaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jonas732 Geplaatst 16 mei 2015 Share Geplaatst 16 mei 2015 Twee houthakkers zijn aan het houthakken en praten over werk. Houthakker Bob: Joe waar heb jij eigenlijk leren houthakken Houthakker Joe: In de Sahara, ik heb daar veel geleerd en ben goed geworden Houthakker Bob: Hahaha in de Sahara staan helemaal geen bomen Houthakker Joe: nee, nu niet meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asskicker Geplaatst 17 mei 2015 Share Geplaatst 17 mei 2015 Jonas ik keek zo naar die mop .-. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BelgiumFury Geplaatst 17 mei 2015 Share Geplaatst 17 mei 2015 cees dit mochten wij wel weten hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 17 mei 2015 Share Geplaatst 17 mei 2015 Kylenib bedankt voor je zoveelste, nutteloze reactie. Ik snap niet waarom je zoiets post want vgm. is dat geen 'Mop / raadsel'. Tevens zie ik er de lol niet van in. 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Ska21 Geplaatst 18 mei 2015 Share Geplaatst 18 mei 2015 Kylenib bedankt voor je zoveelste, nutteloze reactie. Ik snap niet waarom je zoiets post want vgm. is dat geen 'Mob / raadsel'. Tevens zie ik er de lol niet van in. En tevens is het niet eens de cees van Tc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
111age Geplaatst 18 mei 2015 Share Geplaatst 18 mei 2015 Het is geen nutteloze post, het is gewoon een grap maar inderdaad even een andere topic kiezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 18 mei 2015 Share Geplaatst 18 mei 2015 Het is geen nutteloze post, het is gewoon een grap maar inderdaad even een andere topic kiezen. Ik snap de grap er niet van, maar dat ligt dan vast aan mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Everttwix Geplaatst 18 mei 2015 Share Geplaatst 18 mei 2015 Ik snap de grap er niet van, maar dat ligt dan vast aan mij. Nee hoor . Het is inderdaad geen Mob maar een Mop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 18 mei 2015 Share Geplaatst 18 mei 2015 Nee hoor . Het is inderdaad geen Mob maar een Mop Lol 'k zie net inderdaad de typfout. Maar het is ook geen mop hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Everttwix Geplaatst 18 mei 2015 Share Geplaatst 18 mei 2015 Lol 'k zie net inderdaad de typfout. Maar het is ook geen mop hoor Weet ik. Maar mob van minecraft weet je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
111age Geplaatst 18 mei 2015 Share Geplaatst 18 mei 2015 Ik snap de grap er niet van, maar dat ligt dan vast aan mij. Je kunt verschillende soorten humor hebben! maar zullen we verder ontopic? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asskicker Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 Mama kat en baby kat liepen langs de straat. Baby kat vraagt: Mama? Mag ik de straat oversteken? Waarop de mama antwoord: Ja oke! Maar wees voorzichtig! De baby kat stak over en ging dood. Grappige aan de mop? Katten kunnen niet praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 Droog XD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Ska21 Geplaatst 22 mei 2015 Share Geplaatst 22 mei 2015 Oke, wauw, dat is volgensmij humor ver beneden mijn niveau, en dat ligt al laag xD. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
111age Geplaatst 22 mei 2015 Share Geplaatst 22 mei 2015 Oke, wauw, dat is volgensmij humor ver beneden mijn niveau, en dat ligt al laag xD. Ik heb ook een mop: ska212121 XD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Everttwix Geplaatst 22 mei 2015 Share Geplaatst 22 mei 2015 Ik heb ook een mop: ska212121 XD Prachtige mop! Heb hier echt om gelachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
111age Geplaatst 22 mei 2015 Share Geplaatst 22 mei 2015 Prachtige mop! Heb hier echt om gelachen. Bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Ska21 Geplaatst 22 mei 2015 Share Geplaatst 22 mei 2015 Ik heb ook een mop: ska212121 XD O oh, het niveau komt beneden het vriespunt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asskicker Geplaatst 28 mei 2015 Share Geplaatst 28 mei 2015 Ska is ook een grapjas zeg haha, beneden het vriespunt? Is het niet onder? xD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden