El Diablo Geplaatst 27 mei 2015 Share Geplaatst 27 mei 2015 Die liedje ken ik, die is zo wie zo een 10+ waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 27 mei 2015 Share Geplaatst 27 mei 2015 Die liedje ken ik, die is zo wie zo een 10+ waard En het volgende nummer, door jou gekozen, is..? Ter herhaling, je geeft een cijfer voor het nummer boven je en je kiest voor de eerstvolgende na jou een nummer uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jonko1991 Geplaatst 27 mei 2015 Share Geplaatst 27 mei 2015 Dan gooi ik er nog wel eentje in. (Tip: gooi je geluid voluit vanaf 1:15!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Diablo Geplaatst 27 mei 2015 Share Geplaatst 27 mei 2015 En het volgende nummer, door jou gekozen, is..? Ter herhaling, je geeft een cijfer voor het nummer boven je en je kiest voor de eerstvolgende na jou een nummer uit. Ik vind jou zwaar bijdehand, sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Diablo Geplaatst 27 mei 2015 Share Geplaatst 27 mei 2015 Maar dat liedje is nice 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 27 mei 2015 Share Geplaatst 27 mei 2015 Ik vind jou zwaar bijdehand, sorry. En hoe moet ik dat opvatten? --- Ik probeer alleen maar uit te leggen hoe het werkt aangezien het al de 2e / 3e keer is dat je het fout deed. Maar ik hoop dat je je daardoor niet beledigd voelt ofzo ======================== Niet echt mijn stijl, een 6. Next: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Diablo Geplaatst 27 mei 2015 Share Geplaatst 27 mei 2015 Ik voelde me niet beledigd, ik vertelde alleen mijn mening he. Zoals het er staat (( ik vind )) good one 7 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SHKuperus Geplaatst 28 mei 2015 Share Geplaatst 28 mei 2015 wat mij betreft een 6je ben er niet van onder de indruk, wel geinig maar niet bijzonder [edit] goed naar de tekst luisteren [/edit] 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asskicker Geplaatst 28 mei 2015 Share Geplaatst 28 mei 2015 Dat is voor mij een 10+, er zijn weinig liedjes waar ik stil van word en dat is er een van Next : Galantis - runaway Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 28 mei 2015 Share Geplaatst 28 mei 2015 Een 9,5 is dat liedje zeker weten waard! Next: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asskicker Geplaatst 28 mei 2015 Share Geplaatst 28 mei 2015 Bwah spaghetti xd niet echt m'n smaak maar toch een 7 Next 3LAU - How you love me ( arston remix ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Diablo Geplaatst 28 mei 2015 Share Geplaatst 28 mei 2015 Een 6. Next: xD HAHA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asskicker Geplaatst 28 mei 2015 Share Geplaatst 28 mei 2015 LOL dat is gwn een 0 gg xD Next: Ahzee - Make A Wish Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 28 mei 2015 Share Geplaatst 28 mei 2015 een 7,5. ---- Ass, deze zal je vast leuker vinden: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Diablo Geplaatst 28 mei 2015 Share Geplaatst 28 mei 2015 Een 7, die vrouw is wel ugly Dammm O_o had hij geen mooiere kunnen vinden. Next Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asskicker Geplaatst 28 mei 2015 Share Geplaatst 28 mei 2015 Hahahaha wat voor een liedjes hebben jullie Hollanders xD Een hmm een 4 ik hou wel van dubstep enzo maar die drop is toch wat te hard ;p Next Met De Trein Naar Oostende - Spring Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BelgiumFury Geplaatst 28 mei 2015 Share Geplaatst 28 mei 2015 3 https://www.youtube.com/watch?v=kYtGl1dX5qI Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 28 mei 2015 Share Geplaatst 28 mei 2015 Mmm... ik heb dat liedje iets té vaak geluisterd waardoor het lastig is om te beoordelen. Ik vind zelf de normale versie wat 'langzaam' en luister daarom liever een remix, maar nog altijd blijft dit een ruime 8! Volgende! (Let op: Het geluid van de video is niet zo goed ) 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SHKuperus Geplaatst 28 mei 2015 Share Geplaatst 28 mei 2015 beetje chaotisch imho... 7 voor mij van nederlandse bodem: ik blijf em geweldig vinden :) (niet specifiek deze uitvoering met dat hele intro maar gewoon het nummer) kwam em nog tegen in single version: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trekboer Geplaatst 29 mei 2015 Share Geplaatst 29 mei 2015 Heerlijke plaat! Een diike 8,5 Mijn plaat is: Hozier - Take me to church Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SHKuperus Geplaatst 30 mei 2015 Share Geplaatst 30 mei 2015 goeie plaat, dikke 9 beetje vreemd maar wel lekker: Gotye - Somebody that i used to know (kan ff niet knippen en plakken, weet ook niet waarom) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 30 mei 2015 Share Geplaatst 30 mei 2015 Lekker nummer hoor, een 8. ----- Le chant suivent: 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SHKuperus Geplaatst 30 mei 2015 Share Geplaatst 30 mei 2015 lekker nummer indeed, dikke 8 ook. https://www.youtube.com/watch?v=IeDMnyQzS88 wel een hele gave uitvoering van een fantastisch nummer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Diablo Geplaatst 30 mei 2015 Share Geplaatst 30 mei 2015 nice nummer die was ik vergeten ik vind hem een 10+ Next: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SHKuperus Geplaatst 1 juni 2015 Share Geplaatst 1 juni 2015 Vette song! 9+ iets ouder, maar zeker niet minder lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden