Crowmen Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 Beste Skyblockers, Mijn idee was om met alle playstationers, die fifa 15 spelen, 1 groot toernooi te organiseren. Het toernooi begint word een afvalronde waarbij uiteindelijk 2 finalisten komen. Deze strijden dan om de 1ste plaats. We kunnen hiervoor natuurlijk ook een kleine inleg doen en mooie prijzen voor plek 1, 2 en 3 weg geven. Inleg bijvoorbeeld 10 iron of 1 diamond, niet te hoog maar ook zeker niet te laag. Wat vinden jullie? Bij succes natuurlijk mogelijk het ook voor xbox te organiseren! Groeten Crowmen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jonas732 Geplaatst 5 juni 2015 Share Geplaatst 5 juni 2015 Is dit alleen voor Skyblockers?volgens mij zijn er ook veel andere mensen op de server die hier aan mee willen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
111age Geplaatst 5 juni 2015 Share Geplaatst 5 juni 2015 Leuk idee, helaas heb ik een XBOX ONE en geen playstation, dus kan deze keer niet mee doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Ska21 Geplaatst 5 juni 2015 Share Geplaatst 5 juni 2015 Denk dat dit topic even moet worden verplaatst naar een ander fora (Andere Games) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crowmen Geplaatst 5 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 5 juni 2015 Ska, ik had het expres in skyblock gezet zodat de prijzen makkelijker uit te rijken zijn, als een survivaller wint, en alle spelers die meededen zijn skyblockers en spelen nooit survival, kunnen we de prijs ook niet uitrijken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leonarda9 Geplaatst 5 juni 2015 Share Geplaatst 5 juni 2015 Jammer dat ik geen Playstation heb maar een Xbox 360 ;p Anders had ik jullie met gemak ingemaakt! xD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pontis Geplaatst 5 juni 2015 Share Geplaatst 5 juni 2015 Niks van leonarda, ik ben de FIFA king Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leonarda9 Geplaatst 5 juni 2015 Share Geplaatst 5 juni 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jonko1991 Geplaatst 5 juni 2015 Share Geplaatst 5 juni 2015 Helaas heb ik xbox ONE, anders had ik graag mee gedaan! Niks van leonarda, ik ben de FIFA king Dan kan leonarda koningin zijn toch? Samen als koning en koningin aan de troon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leonarda9 Geplaatst 5 juni 2015 Share Geplaatst 5 juni 2015 Ik ga niet met hem trouwen hoor ;o 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
111age Geplaatst 5 juni 2015 Share Geplaatst 5 juni 2015 Ik ga niet met hem trouwen hoor ;o Daar ben je ook nog veel te jong voor 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trekboer Geplaatst 6 juni 2015 Share Geplaatst 6 juni 2015 Ik doe mee hoor mocht dit doorgaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crowmen Geplaatst 7 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 7 juni 2015 Als organisator kan ik dit niet door zetten ivm met een ban, ik kan wel als organisator werken maar niet mee doen en dus ook geen inzet in ontvangst nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden