carlovdwegen Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Geachte leden, Met trots presenteer ik jullie het nieuwste forumspel: Woordenslang! Dit spel is heel simpel. Iemand zegt een woord, bijvoorbeeld school en dan moet iemand anders een woord maken met de laatste letter van het vorige woord. Zie hier een voorbeeld: Pixiio: Schoolage111: LopenKoning_Dennis: Netflix En zo ga je alsmaar door. Ik zal beginnen met het eerste woord... Sneeuw Veel succes! Met vriendelijke groet, Carlo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
111age Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Dit spel bestaat natuurlijk al, maar dit is dubbel zoveel plezier! Leuk trouwens dat je mij als voorbeeld gebruikte, dat stel ik zeer op prijs ---------------------------- Weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
carlovdwegen Geplaatst 14 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 14 juni 2015 Nieuwste forum spel voor Torchcraft. ------------------------------------------------------- Race Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xShinySenpaix Geplaatst 16 november 2015 Share Geplaatst 16 november 2015 Erasmusbrug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bunny Geplaatst 9 februari 2017 Share Geplaatst 9 februari 2017 ik race naar de baan _-_-__-_-_----_-__-_-_-_ bling bling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden