CasBrother Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 Heya, Na meer dan een jaar Godlike te zijn leek me het leuk om rank up te doen naar Godlike++! Ik vind het een leuke rank met leuke nieuwe functies! De plane is echt geweldig! Nu nog sneller reizen! Ook vind ik het leuk om (weer) een shop te hebben op /warp shops, verdien nu veel meer hehehe . En de 40.000 protectieblockjes die ik er bij kreeg zijn erg handig voor de project(en) waar ik nu mee bezig ben. Ook is /nv handig als ik me clay shop weer eens moet bijvullen. Het fixen van enchanted tools ben ik super blij mee, nooit meer me xp levels en dia uitgeven. En /bottle is erg handig voor me shop. De backpack en portable funace gebruik ik ook vaak en is erg handig. Nou volgens mij heb ik alles nu gehad? *kijkt snel op donatie site* Oh ja! De meer coins per uur zijn natuurlijk ook erg winstgevend . En de portal signs gebruik ik niet echt. Het is een mooie rank en ik raad het aan om het te kopen! Groeten, FireApple (CasBrother) 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixiio Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Hey FireApple, Leuk dat je een review maakt! Fijn om te horen dat alle functies bevallen en dat je nu wat meer geld maakt. Veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten