fvanp17 Geplaatst 27 februari 2016 Share Geplaatst 27 februari 2016 Pssst Monk, ruilen van rank? Wil ook een roze suikerspin kasteel ding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suikerspin Geplaatst 29 februari 2016 Share Geplaatst 29 februari 2016 Op 18-9-2015 at 23:06 zei Monk_NL: Sst, mijn kasteel is van suikerspin gemaakt... Ik kom bij je wonen!! 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geheimzinnige_N Geplaatst 21 december 2016 Share Geplaatst 21 december 2016 Hey deze Monk kwam ik laatst tegen http://imgur.com/a/413nS 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smileyman03 Geplaatst 21 december 2016 Share Geplaatst 21 december 2016 Haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shannon Geplaatst 14 april 2017 Share Geplaatst 14 april 2017 Dit is hoe ik @Wiksxo @SirRodneyNL @SUP3RK3V1N104 en @SaintSDevastator zie: Het is nogal schokkend. 4 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk_NL Geplaatst 26 april 2017 Share Geplaatst 26 april 2017 Monk gespot in de schoolgangen! Met dank aan Sir @King_Rotzooihahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Saizis Geplaatst 26 april 2017 Share Geplaatst 26 april 2017 1 minuut geleden zei Monk_NL: Monk gespot in de schoolgangen! Met dank aan Sir @King_Rotzooihahaha Monk je ziet hem ook overal 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheIdiotManiac Geplaatst 28 april 2017 Share Geplaatst 28 april 2017 Op 2017-4-26 at 23:56 zei Saizis: Monk je ziet hem ook overal Gelukkig zie ik hem niet al te vaak op m'n beeldscherm voorkomen.. Voor je het weet heb je ook nog eens nachtmerries over deze verschikkelijke Admin.. P.S grapje natuurlijk.. Die heb je al meteen de eerste dag als je @Monk_NL voor het eerst ziet :x 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk_NL Geplaatst 28 april 2017 Share Geplaatst 28 april 2017 9 uur geleden zei TheIdiotManiac: Gelukkig zie ik hem niet al te vaak op m'n beeldscherm voorkomen.. Voor je het weet heb je ook nog eens nachtmerries over deze verschikkelijke Admin.. P.S grapje natuurlijk.. Die heb je al meteen de eerste dag als je @Monk_NL voor het eerst ziet :x Wat zijn die geluiden toch 's nachts in je kamer... 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yoshi_Gaming_NL Geplaatst 19 mei 2017 Share Geplaatst 19 mei 2017 Ik denk vast wel om mensen te triggeren ofzo (want hij kan ook lekker trollen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheIdiotManiac Geplaatst 19 mei 2017 Share Geplaatst 19 mei 2017 Hoe ik Monk altijd zie.. Poeh heb vannacht nog een droom gehad dat ie me de nickname "MonksKipnugget" gegeven had.. Zie ik hem niet in-game dan haunt ie me nog na in m'n dromen ook.. Liever zie ik hem helemaal niet meer.. psst, niet monk vertellen hoor! 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk_NL Geplaatst 24 december 2017 Share Geplaatst 24 december 2017 Selfie met een aantal stoute boeven (van kwaad tot erger!): Awesome Helper Waarom, Druiloor Evifant, Zusje van Life_with_Lisa, Killerclown PapaTheBoss Zie je die Evil blik in Waarom zijn ogen terwijl hij zo hard op Life_with_Lisa haar hoofd slaat, dat haar ogen uitpuilen... Het gaat er altijd hard aan toe op Prison! 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk_NL Geplaatst 24 december 2017 Share Geplaatst 24 december 2017 Na het bovenstaande gepost te hebben, kwam ik de zeldzame SUP3RK3V1N104 tegen. Je ziet hem niet zo vaak uit zijn natuurlijke habitat te voorschijn komen, maar zo nu en dan laat hij zich zien buiten Games. Dit merkwaardige schepsel was zijn collectie in ijs gepreserveerde spelers aan het bewonderen. Je ziet dat dit hem tot rust brengt. Ik heb hem daarom ook niet verder gestoord. Wat er met de spelers na afloop gebeurd is, is nog een raadsel. Er was niks meer van ze terug te vinden, geen stoffelijk overschot... Helemaal niets... 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
epicdragonfre Geplaatst 24 december 2017 Share Geplaatst 24 december 2017 Op 19-5-2017 om 11:55 zei TheIdiotManiac: Hoe ik Monk altijd zie.. Poeh heb vannacht nog een droom gehad dat ie me de nickname "MonksKipnugget" gegeven had.. Zie ik hem niet in-game dan haunt ie me nog na in m'n dromen ook.. Liever zie ik hem helemaal niet meer.. psst, niet monk vertellen hoor! hmm lijkt me niet fijn TheIdiotManiac. maar denken we ook eens aan PapaTheBoss? hij zit daadwerkelijk met een real live Monk_NL opgerscheept D: 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
epicdragonfre Geplaatst 24 december 2017 Share Geplaatst 24 december 2017 1 uur geleden zei Monk_NL: Na het bovenstaande gepost te hebben, kwam ik de zeldzame SUP3RK3V1N104 tegen. Je ziet hem niet zo vaak uit zijn natuurlijke habitat te voorschijn komen, maar zo nu en dan laat hij zich zien buiten Games. Dit merkwaardige schepsel was zijn collectie in ijs gepreserveerde spelers aan het bewonderen. Je ziet dat dit hem tot rust brengt. Ik heb hem daarom ook niet verder gestoord. Wat er met de spelers na afloop gebeurd is, is nog een raadsel. Er was niks meer van ze terug te vinden, geen stoffelijk overschot... Helemaal niets... RIP gevangenen ik hoop dat dit niet komt doordat ik hem deze middag een paar keer heb gekilled in de pvp arena van Games Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk_NL Geplaatst 25 december 2017 Share Geplaatst 25 december 2017 Je weet maar nooit waar en wanneer ik rondspook... Deze speler dacht even naar het toilet te gaan... Mwuhahaha 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JustDonutChoco Geplaatst 27 januari 2018 Share Geplaatst 27 januari 2018 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk_NL Geplaatst 27 januari 2018 Share Geplaatst 27 januari 2018 Payback-time @JustHusky!! >:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JustHusky Geplaatst 27 januari 2018 Share Geplaatst 27 januari 2018 2 minuten geleden zei ice8litz: me vader houdt van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JustHusky Geplaatst 28 januari 2018 Share Geplaatst 28 januari 2018 Payback monkje je weet toch dat ik de heerser ben WHAHAHAHAAHA 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fqmke Geplaatst 29 januari 2018 Share Geplaatst 29 januari 2018 (bewerkt) Op 28-1-2018 om 17:02 zei JustHusky: Payback monkje je weet toch dat ik de heerser ben WHAHAHAHAAHA HAHA typisch die JustHusky he ze kan ook nooit van Staff hun benen blijven... 29 januari 2018 bewerkt door Fqmke spelingsfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JustHusky Geplaatst 29 januari 2018 Share Geplaatst 29 januari 2018 7 minuten geleden zei Fqmke: HAHA tipisch die JustHusky he ze kan ook nooit van Staff hun benen blijven... ik werd wel geroepen hé monkje wou een knufsky!! die geef ik dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fqmke Geplaatst 29 januari 2018 Share Geplaatst 29 januari 2018 3 minuten geleden zei JustHusky: ik werd wel geroepen hé monkje wou een knufsky!! die geef ik dan! uhu dat was het helemaal hoor Husky ik ken je nu al wel hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JustHusky Geplaatst 29 januari 2018 Share Geplaatst 29 januari 2018 1 minuut geleden zei Fqmke: uhu dat was het helemaal hoor Husky ik ken je nu al wel hoor shhhthttt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fqmke Geplaatst 29 januari 2018 Share Geplaatst 29 januari 2018 1 minuut geleden zei JustHusky: shhhthttt haha ik weet exact wrm je daar zat bij Monk hoor Husky je was Monk gaan vragen achter Chikkenwings!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden