Everttwix Geplaatst 20 september 2015 Share Geplaatst 20 september 2015 (bewerkt) Hey Torchcrafters! Ik heb een banner gemaakt voor Torchcraft, op de banner is er een torch zichtbaar. Dat is best logisch want het is nou eenmaal TORCHcraft. Hopelijk gaan jullie dit gebruiken voor je optifine cape of als banner in je stad op Survival! Link naar de banner: --> http://www.needcoolshoes.com/banner?=aadlaqkooobGoG Groeten,Evert(Twix) 20 september 2015 bewerkt door Everttwix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xCross_ Geplaatst 20 september 2015 Share Geplaatst 20 september 2015 Mijn complimenten! Echt een leuk idee, ik zie dat je er goed in bent. Misschien zou je er meerder kunnen maken? Het moet niet met torchcraft te maken hebben, maar gewoon een leuke cape :D. Vind mijn OptiFine cape best saai :P. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SaintSDevastatoR Geplaatst 20 september 2015 Share Geplaatst 20 september 2015 Supervet! toff idee ga er zeker 1tje nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anoniem255 Geplaatst 20 september 2015 Share Geplaatst 20 september 2015 Leuk gemaakt man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
111age Geplaatst 21 september 2015 Share Geplaatst 21 september 2015 Ziet er nice uit! Misschien kun je ook een cape voor JustCavia ontwerpen (Liefst wit), dan beginnen we misschien wel een cape lobby inplaats van banner lobby. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HandtasDealerTzyc Geplaatst 21 september 2015 Share Geplaatst 21 september 2015 Ik vind de cape zeer standaard.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Everttwix Geplaatst 21 september 2015 Auteur Share Geplaatst 21 september 2015 Ziet er nice uit! Misschien kun je ook een cape voor JustCavia ontwerpen (Liefst wit), dan beginnen we misschien wel een cape lobby inplaats van banner lobby.De Cavia ziet er niet perfect uit, ik ben nog niet de beste hierin.. http://www.needcoolshoes.com/banner?=aapkpopppt 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
111age Geplaatst 21 september 2015 Share Geplaatst 21 september 2015 De Cavia ziet er niet perfect uit, ik ben nog niet de beste hierin.. http://www.needcoolshoes.com/banner?=aapkpoppptOefening baart kunst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
habenstone Geplaatst 25 september 2015 Share Geplaatst 25 september 2015 gebruiken? ;3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robjhee Geplaatst 16 november 2015 Share Geplaatst 16 november 2015 (bewerkt) Ziet er echt veel beter uit, in die oude map van KitPvP zagen ze er niet eens uit als Torches xD Ps Ik ga hem zelf gebruiken 16 november 2015 bewerkt door Robjhee 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden