Gast Ska21 Geplaatst 11 oktober 2015 Share Geplaatst 11 oktober 2015 de leuke s1 community_____Ik ben echt verslaafd aan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waarom Geplaatst 11 oktober 2015 Share Geplaatst 11 oktober 2015 Ik ben verslaafd aan de torchcraft server================================Ik haat.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DesertSound Geplaatst 11 oktober 2015 Share Geplaatst 11 oktober 2015 Ik haat Ska21 (als grapje )--- Ik speel vaak..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xShinySenpaix Geplaatst 12 november 2015 Share Geplaatst 12 november 2015 (bewerkt) Ik speel vaak Creative ============== Ik ben...... 12 november 2015 bewerkt door Freddy_Soul_87Bites Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Diablo Geplaatst 20 november 2015 Share Geplaatst 20 november 2015 Ik ben matineus betekend ( gewend vroeg op te staan ) ============== Minder dan . . . . . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xShinySenpaix Geplaatst 20 november 2015 Share Geplaatst 20 november 2015 Minder dan 2 is 1 ========= Wat betekend..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thu2 Geplaatst 22 december 2015 Share Geplaatst 22 december 2015 wat betekend vroeg opstaan. waar zit je ... 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xShinySenpaix Geplaatst 1 januari 2016 Share Geplaatst 1 januari 2016 Waar zit je in het water? ================= Ik hou.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chococyborg Geplaatst 1 januari 2016 Share Geplaatst 1 januari 2016 Ik hou van Chips ================================= Torchcraft is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AppleBel Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 Torchcraft is en blijft Torchcraft! --- Mijn goede voornemen(s) voor 2016 is/zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SaintSDevastatoR Geplaatst 9 januari 2016 Share Geplaatst 9 januari 2016 Mijn goede voornemen(s) voor 2016 is/zijn veel mensen helpen op TC en de sportschool in! --- Als ontbijt eet ik het liefst.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jonko1991 Geplaatst 9 januari 2016 Share Geplaatst 9 januari 2016 Als ik ontbijt eet ik het liefst broodje pindakaas met hagelslag OF een goeie uitsmijter met spek! --- Als ik een moderator voor een dag mocht zijn dan zou ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
troes1 Geplaatst 9 januari 2016 Share Geplaatst 9 januari 2016 Als ik een moderator voor een dag mocht zijn dan zou ik naar factions gaan iets typen in de chat en een screen nemen. =============== Ik vind een koe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Ska21 Geplaatst 12 januari 2016 Share Geplaatst 12 januari 2016 Ik vind een koe een apart dier die nog niet de juiste huidskleur heeft gekozen tussen zwart of wit. (Echter sommigen hebben hier wel een keuze in gemaakt. Of een bruine kleur gekozen) ===================================================== Als ik mee zou doen met een televisieprogramma zou dit zijn ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaCaptainFluffy Geplaatst 13 januari 2016 Share Geplaatst 13 januari 2016 als ik mee zou doen een een tv programma zou dit zijn Tegen de sterren op. lekker alle beroemdheden uitlachen. Als ik een zwembad met wat ik maar wil mag vullen dan vul ik het met... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jonko1991 Geplaatst 13 januari 2016 Share Geplaatst 13 januari 2016 Als ik een zwembad met wat ik maar wil mag vullen dan vul ik het met chocolademelk <3 ---- Als ik 1 ding gratis mocht uitkiezen, dan zou ik een ... kiezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xShinySenpaix Geplaatst 13 januari 2016 Share Geplaatst 13 januari 2016 Als ik denk aan torchcraft denk ik aan vrienden ---------- Ik heb een oogje op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bunny Geplaatst 9 februari 2017 Share Geplaatst 9 februari 2017 ik zit te gamen in mijn droom over torchcraft want ik ben zo goed _-_-_-_-_-_-_ als ik denk aan sinasappels dan denk ik aan....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shannon Geplaatst 14 april 2017 Share Geplaatst 14 april 2017 Als ik denk aan torchcraft denk ik aan duizenden pixels die allemaal in je hoofd dringen en je ogen veranderen in verlichtende torches die regenboogkleur schijnen Iedere dag denk ik aan iets dat..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koos1 Geplaatst 14 juli 2017 Share Geplaatst 14 juli 2017 Iedere dag denk ik aan iets wat mij blijer maakt dan normaal en iets dat niet alleen mij vermaakt, maar nog heel veel andere mensen in Nederland (en laten we België vooral niet vergeten!): TorchCraft! Toen ik vanmorgen uit mijn bed kwam dacht ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DitIsPlaneetje Geplaatst 18 juli 2017 Share Geplaatst 18 juli 2017 Toen ik vanmorgen uit mijn bed kwam dacht ik ik ga ff lekker reageren op leuke spelletjes op het forum Elke dag doe ik.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheIdiotManiac Geplaatst 18 juli 2017 Share Geplaatst 18 juli 2017 (bewerkt) 1 uur geleden zei DitIsPlaneetje: Elke dag doe ik.... Aan mijnkreft op tortskreft! Als ik aan TorchCraft denk, denk ik aan... 18 juli 2017 bewerkt door TheIdiotManiac Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReznoV_Vazileski Geplaatst 18 juli 2017 Share Geplaatst 18 juli 2017 53 minuten geleden zei TheIdiotManiac: Als ik aan TorchCraft denk, denk ik aan... Kipnuggets! Als ik van huis ga, check ik altijd... 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iIDreamingGirlIi Geplaatst 27 juli 2017 Share Geplaatst 27 juli 2017 Op 9-1-2016 at 23:59 zei Graseter (troes1): Als ik een moderator voor een dag mocht zijn dan zou ik naar factions gaan iets typen in de chat en een screen nemen. =============== Ik vind een koe... nou dat kan je nu haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iIDreamingGirlIi Geplaatst 27 juli 2017 Share Geplaatst 27 juli 2017 Als ik van huis ga, check ik altijd of mijn hond nog aan de muur hangt. Als ik een dag alles mocht doen wat ik wou (zonder gedoe of ook maar iets), zou ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden