Tweetwanusaurus Geplaatst 27 september 2015 Share Geplaatst 27 september 2015 Ik heb een hacker gevonden, genaamd xLaytonGamerZz, Hij is VIP++ en maakt gebruik van: Xray, flyhacks, speedhacks, dit was niet op torchcraft gebeurd maar op een andere server. Als jullie hem kunnen verbannen zou dat fijn zijn. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
111age Geplaatst 27 september 2015 Share Geplaatst 27 september 2015 Ten eerste: Dit is voor een ticket en niet voor topic.Ten tweede: Ik heb al een ticket voor hem gemaakt terwijl ie op TorchCraft hackte.Groet,Age Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tweetwanusaurus Geplaatst 27 september 2015 Auteur Share Geplaatst 27 september 2015 Weet ik Age. Maar ik kon voor een of andere reden geen ticket maken. Ik kon alleen kiezen voor de Titel en het onderwerp. GroetTweetwanusaurus [UG] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anoniem255 Geplaatst 27 september 2015 Share Geplaatst 27 september 2015 Weet ik Age. Maar ik kon voor een of andere reden geen ticket maken. Ik kon alleen kiezen voor de Titel en het onderwerp. GroetTweetwanusaurus [UG]Probeer de browser Internet Explorer of Microsoft Edge. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KhadaTom Geplaatst 27 september 2015 Share Geplaatst 27 september 2015 in alle browsers valt een ticket te maken. (waarom bij jou niet geen idee). Maar inderdaad dit is meer voor een ticket en als age al een ticket had aangemaakt is het dus al goed. Maar als hij op torchcraft nog niks heeft gedaan maar op een andere server wel is dat nog geen reden voor een ban.mvg RodneyJohnsonNL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 28 september 2015 Share Geplaatst 28 september 2015 Ik had laatst ook een tijdje dat probleem met alleen een titel en afdeling als ik een ticket wilde maken, maar nu is dat gefixt. (Bij mij). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nehir Geplaatst 29 september 2015 Share Geplaatst 29 september 2015 Bij iedereen spagg Dus als het goed s kun je nu gewoon er een ticket over maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
111age Geplaatst 30 september 2015 Share Geplaatst 30 september 2015 Monk heeft mij trouwens laten weten dat ie verbannen is. Voor degene die dat nog niet wist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Ska21 Geplaatst 30 september 2015 Share Geplaatst 30 september 2015 Even ter verduidelijking van het ticketprobleem, door de nieuwe website ervaren sommige mensen problemen met het maken/versturen van tickets. Dit is een bekend probleem, en er wordt gezocht naar een oplossing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tweetwanusaurus Geplaatst 2 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 2 oktober 2015 Monk heeft mij trouwens laten weten dat ie verbannen is. Voor degene die dat nog niet wist.Oh nice. bedankt voor t zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tweetwanusaurus Geplaatst 2 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 2 oktober 2015 Probeer de browser Internet Explorer of Microsoft Edge. Ik gebruik Internet Explorer al de hele tijd, Microsoft Edge download ik wel ff. Bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tweetwanusaurus Geplaatst 2 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 2 oktober 2015 Probeer de browser Internet Explorer of Microsoft Edge. Btw.Is er ook een manier om mn Member tag te veranderen naar UG? Ik ben namelijk een UltraGod Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xRobert010 Geplaatst 2 oktober 2015 Share Geplaatst 2 oktober 2015 Btw.Is er ook een manier om mn Member tag te veranderen naar UG? Ik ben namelijk een UltraGod Jazeker kan dat via een ticket forum rank aanvragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anoniem255 Geplaatst 2 oktober 2015 Share Geplaatst 2 oktober 2015 Ik gebruik Internet Explorer al de hele tijd, Microsoft Edge download ik wel ff. Bedankt Upgrade naar Windows 10 voor Edge. Windows 10 is een stuk beter dan 7 het is alleen wennen. Hulp nodig met upgrade? Kan je altijd mij contacteren via Skype! Zie me profiel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden