BlitzUw Geplaatst 11 oktober 2015 Share Geplaatst 11 oktober 2015 (bewerkt) Beste, Torchcrafters!Bij deze kondig ik graag een giveaway aan op Prison!Wat is het?Het is een spel waarmee je verschillende dingen kunt winnen!Deze keer word het "Hide en Seak" (verstoppertje)Nu is de vraag wat valt er te winnen?-Lapis-Diamond's-Diamond setjes! Prot 1,2,3 en 4-Bow's-Diamond pickaxe's-Diamond zwaardenen nog veel meer!Wie kan er allemaal deelnemen?Elke speler op Torchcraft natuurlijk! Deze gaat door vandaag om 20:00 uur bij spawn heb je vragen ik ben te vinden op:-Kitpvp-Prison Grtjes! 11 oktober 2015 bewerkt door Deathstroke 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
111age Geplaatst 11 oktober 2015 Share Geplaatst 11 oktober 2015 Ik kijk of ik mee kan doen. Ik moet die mooie spulletjes namelijk wel hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BlitzUw Geplaatst 11 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 11 oktober 2015 (bewerkt) Event is goed verlopen !Zeker 20 deelnemers!Felli aan alle winnaars! 11 oktober 2015 bewerkt door Deathstroke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden