CasBrother Geplaatst 2 november 2015 Share Geplaatst 2 november 2015 (bewerkt) 9 November. 7 december 2015 bewerkt door CasBrother 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JCreator Geplaatst 2 november 2015 Share Geplaatst 2 november 2015 Torchlympics special? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SaintSDevastatoR Geplaatst 2 november 2015 Share Geplaatst 2 november 2015 yeeaaah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cees Geplaatst 3 november 2015 Share Geplaatst 3 november 2015 Nice! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CasBrother Geplaatst 3 november 2015 Auteur Share Geplaatst 3 november 2015 Hey fakkeltjes,Ik begrijp dat er enige verwarring is rond dit alles na het zien van deze video. Ik zal een klein beetje uitleggen, maar, de rest, zal vanzelf volgen...Ten eerste, 9 november. 9 November is de datum dat de nieuwe video zal worden geüpload. Het is dus niet de datum van de spelen zelf. Ten tweede, de letters die in razendsnel tempo werden laten zien, T O R C H L Y M P I S C H E W I N T E R S P E L E N. Duidelijk genoeg? =pEn nog even iets dat ik wil vermelden, het YouTube Kanaal. Bij de vorige editie, kon dit helaas niet gebeuren. Dit jaar, zal het zekerste weten komen! Ik zal, op dat kanaal, de komende 5 weken video's uploaden van de events die komen (maarja, wanneer ^-^). Ook zullen er kleine previews en Sneak Peaks komen van de gebouwen en hoe het er uit ziet. En daarnaast, de complete events en samenvattingen er van én nog verschillende compilaties van de leukste/spannendste momenten. Dit topic zal gebruikt worden als het "Video Topic" van de Torchlympische Winterspelen. Maar, als je abonneert op het kanaal, krijg je de informatie nou net wat eerder Ik hoop dat jullie er zin in hebben, wij in ieder geval wel!Groeten,CasBrother, SaintSDevastator, Ska21 en Spaghettisliert3. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nehir Geplaatst 3 november 2015 Share Geplaatst 3 november 2015 Ik hield de letters niet bij :/ging zo snel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CasBrother Geplaatst 3 november 2015 Auteur Share Geplaatst 3 november 2015 Ik hield de letters niet bij :/ging zo snel....Kijk mijn vorige bericht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nehir Geplaatst 3 november 2015 Share Geplaatst 3 november 2015 Kijk mijn vorige bericht weet ik, al gelezen maar.....het ging nogsteeds te snel xD Miss volgende keer niet meeer zo snel doen. Wel super gave trailer! Hierdoor heb ik er meer zin in! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CasBrother Geplaatst 9 november 2015 Auteur Share Geplaatst 9 november 2015 Hey mensen, Ik had een nieuwe video beloofd, en die is er ook! Niet zoveel speciaals, maar, toch een leuke intro voor de Torchlympische Winterspelen. Ik hoop dat jullie m leuk vinden! De video is natuurlijk te vinden op dit kanaal =D Ik zal trouwens geen meldingen meer geven dat ze worden geüpload, dus abonneer om als eerste er van op te hoogte te blijven! Groeten, Het TLS-Team (Ja, er werken meerdere mensen aan dit keer. -Oh echt waar?! -Ja! Echt waar.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anoniem255 Geplaatst 9 november 2015 Share Geplaatst 9 november 2015 41 minuten geleden zei CasBrother: Hey mensen, Ik had een nieuwe video beloofd, en die is er ook! Niet zoveel speciaals, maar, toch een leuke intro voor de Torchlympische Winterspelen. Ik hoop dat jullie m leuk vinden! De video is natuurlijk te vinden op dit kanaal =D Ik zal trouwens geen meldingen meer geven dat ze worden geüpload, dus abonneer om als eerste er van op te hoogte te blijven! Groeten, Het TLS-Team (Ja, er werken meerdere mensen aan dit keer. -Oh echt waar?! -Ja! Echt waar.) Die trailer zelf gemaakt? :P 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden