Thrigger Geplaatst 29 oktober 2012 Share Geplaatst 29 oktober 2012 Hoi ik ben Thrigger ( anoniem ) ik speel al een jaar lang cracked minecraft, maar had zeker besloten om het echte spel te kopen, zie het maar als try before you buy ^^ ik ben (vind ik zelf) zeer actief op de server. ik help ook heel graag nieuw komers, en natuurlijk ook oud leden. dus als je ooit iets nodig hebt, hulp bij een project, of wat dan ook laat maar weten. grtjes Thrigger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixiio Geplaatst 30 oktober 2012 Share Geplaatst 30 oktober 2012 Hoe vind je het forum, Thrigger? Beetje leuk? Iedegeval welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lobkestar Geplaatst 30 oktober 2012 Share Geplaatst 30 oktober 2012 Ik heb zelf ook een poosje cracked gespeeld om minecraft uit te proberen, altijd fijn om eens rond te snuffelen voor dat je het koopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thrigger Geplaatst 31 oktober 2012 Auteur Share Geplaatst 31 oktober 2012 @drobblebox mooi forum, ik ga lekker actief mee doen @lobkestar en daar ben ik het dus helemaal mee eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Groppoldin Geplaatst 1 november 2012 Share Geplaatst 1 november 2012 Ah Thrigger! Lekker bouwen hè Ik heb zelf ook eerst de 1.2.5 versie cracked gespeeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
_herobrine_nl Geplaatst 3 november 2012 Share Geplaatst 3 november 2012 hey trigger leuk dat je cracked hebt gespeeld ik ook ik heb nu de echte minecraft en ik had gelezen dat je meehelpt met projecten isschien wil jij mij wel helpen met mijn huis in orion ik doe het van een tut als je wil helpen zeg het me op het foum en kijk op youtube jamziboyminecraft tut gothic blacksmith Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thrigger Geplaatst 4 november 2012 Auteur Share Geplaatst 4 november 2012 hey herobrine_nl ik zou graag helpen, laat weten als je online bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
_herobrine_nl Geplaatst 4 november 2012 Share Geplaatst 4 november 2012 sorry thrigger ik heb em al afgemaakt maar ik zou graag in een van je nether bubbels willen wonen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thrigger Geplaatst 5 november 2012 Auteur Share Geplaatst 5 november 2012 dat is goed, ik ben er nog wel een hele tijd mee bezig dus voor ik de warp laat maken duurt helaas nog wel ff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten