CasBrother Geplaatst 17 december 2015 Share Geplaatst 17 december 2015 (bewerkt) Beste Torchcrafters, De Torchlympische Winterspelen komen er weer aan! In dit topic wordt alles duidelijk uitgelegd. Bekijk eerst de trailer! Events Wat is de Torchlympische Winterspelen zonder de events? Hier wordt ieder event uitgelegd. IJsdoolhof: Tja de naam zegt het al hé? 3 Verdiepingen met alleen maar doolhof. Als je uiteindelijk door de 3 verdiepingen gewurmd ben, zal je komen bij een gekleurde kamer. Daarin zit een kort parkour en ja, dat kan het verschil maken! (Dit is gemaakt zodat er een verschil kan komen als iemand iemand anders de hele tijd achtervolgd) Schaatsen: Schaatsen is een en al parkour. Schaatsen bestaat uit 3 delen. Deel 1 bestaat uit een parkour op de grond. Deel 2 is een parkour in de lucht en deel 3 is een parkour in de lucht en op de grond. De 3 delen zijn ook op moeilijkheid verdeelt. Dus deel 1 is het makkelijkst en deel 3 het moeilijkst. Triatlon: Ook de triatlon bestaat uit 3 onderdelen. Deel 1 is een simpel parkour, maar hier kan erg veel tijd worden gewonnen! Deel 2 bestaat uit een boatrace. Maar, er zijn daar maar 20 bootjes! Plek voor 20 man dus. Het is dus belangrijk dat je bij deel 1 goed presteert. En als laatste deel 3. Deze bestaat uit een minecart race. Maar! Hier zijn enkel 8 minecarts! Opschieten dus bij deel 2. Bij de minecart race is het de bedoeling dat je levers overhaalt om sneller te gaan, mis je er een, zal je dus langzamer gaan! NB: Als je bootje kapot gaat bij deel 2 moet je verder lopen Spleef: Spleef is een spel waarbij je door middel van een schep de sneeuw onder de ander spelers voeten weghakt. Als je helemaal beneden bent, ben je af en is het event voor jou afgelopen. Regels: Natuurlijk gelden er ook regels. Er is staff aanwezig om je een passende straf te geven. 1) Natuurlijk de algemene Torchcraft regels. Cheaten, hacks, spam en pesten van spelers zijn niet toegestaan. 2) Bij Triatlon is het opzettelijk kapot maken van bootjes niet toegestaan. 3) Bij Schaatsen is het afsnijden en overslaan van jumps niet toegestaan. Dit kost alleen maar tijd. 4) Bij Spleef is jezelf opsluiten geen optie. Er zijn genoeg mensen onder je om je alsnog weg te hakken. 5) Bij IJsdoolhof wordt iemand continu achtervolgen niet gewaardeerd. 6) Vergeet niet om veel lol te hebben! =D Scorebord Omdat er één coupon van €10,- wordt wegegeven, is er een scorebord. Deze werkt als volgt. Scorebord bij IJsdoolhof: Als je 1e wordt bij IJsdoolhof krijg je 5 punten op het scorebord. Als je 2e wordt bij IJsdoolhof krijg je 4 punten op het scorebord. Als je 3e wordt bij IJsdoolhof krijg je 3 punten op het scorebord. Als je 4e wordt bij IJsdoolhof krijg je 2 punten op het scorebord. Als je 5e wordt bij IJsdoolhof krijg je 1 punt op het scorebord. Scorebord bij Schaatsen: Als je 1e wordt bij Schaatsen krijg je 7 punten op het scorebord. Als je 2e wordt bij Schaatsen krijg je 5 punten op het scorebord. Als je 3e wordt bij Schaatsen krijg je 3 punten op het scorebord. Als je 4e wordt bij Schaatsen krijg je 2 punten op het scorebord. Als je 5e wordt bij Schaatsen krijg je 1 punt op het scorebord. Scorebord bij Triatlon: Als je 1e wordt bij Triatlon krijg je 8 punten op het scorebord. Als je 2e wordt bij Triatlon krijg je 6 punten op het scorebord. Als je 3e wordt bij Triatlon krijg je 4 punten op het scorebord. Als je 4e wordt bij Triatlon krijg je 2 punten op het scorebord. Als je 5e wordt bij Triatlon krijg je 1 punt op het scorebord. Scorebord bij Spleef: Als je 1e wordt bij Spleef krijg je 10 punten op het scorebord. Als je 2e wordt bij Spleef krijg je 8 punten op het scorebord. Als je 3e wordt bij Spleef krijg je 6 punten op het scorebord. Als je 4e wordt bij Spleef krijg je 4 punten op het scorebord. Als je 5e wordt bij Spleef krijg je 2 punten op het scorebord. Extra’s: Voor het afmaken van het Lobby Parkour krijg je eenmalig 1 punt. De events vinden plaats op 20 t/m 23 December! Mis het niet! Wie op 23 december op nummer 1 staat wint de 10 euro coupon! Het events vind plaats op de Event server en iedereen kan dus mee doen! =D Groeten, CasBrother Ska21 Spaghettisliert3 SaintSDevastator 19 december 2015 bewerkt door CasBrother Datum bij gezet 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nehir Geplaatst 17 december 2015 Share Geplaatst 17 december 2015 awesome! Heb er nu al zin in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suikerspin Geplaatst 17 december 2015 Share Geplaatst 17 december 2015 Supernice! Zijn er ook tijden waarop de events zijn? Ga namelijk ook nog op vakantie en wil op vakantie niet de hele tijd op de computer zitten (alhoewel de kans groot is dat dit gebeurt:p) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CasBrother Geplaatst 17 december 2015 Auteur Share Geplaatst 17 december 2015 40 minuten geleden zei suikerspin: Supernice! Zijn er ook tijden waarop de events zijn? Ga namelijk ook nog op vakantie en wil op vakantie niet de hele tijd op de computer zitten (alhoewel de kans groot is dat dit gebeurt:p) De tijd is nog niet bekend. Dit wordt waarschijnlijk ergens in de middag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suikerspin Geplaatst 17 december 2015 Share Geplaatst 17 december 2015 Oke, dankjewel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pontis Geplaatst 17 december 2015 Share Geplaatst 17 december 2015 Zeer leuk gedaan boys! Heb er al giga veel zin in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anoniem255 Geplaatst 17 december 2015 Share Geplaatst 17 december 2015 Zou het persoonlijk rond 16:00 a 16:30 doen aangezien je hierdoor EN rekening houd met het eten en met meerdere mensen hun kerst voorbereidingen/werk. Succes! Ik kom een keertje langs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SaintSDevastatoR Geplaatst 17 december 2015 Share Geplaatst 17 december 2015 Dit is inderdaad ongeveer de planning @KingDannyOne Maar dat moet de rest ook allemaal goed uitkomen Ik heb er zin in en hoop er bij te kunnen zijn! Veel succes iedereen! Groetjes, SaintSDevastatoR (Helper survival1) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CasBrother Geplaatst 19 december 2015 Auteur Share Geplaatst 19 december 2015 De tijden van alle events zijn om 16:00! Mis het niet! Morgen doen we het IJsdoolhof, wie zie ik daar? =D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thu2 Geplaatst 19 december 2015 Share Geplaatst 19 december 2015 IKkee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thu2 Geplaatst 19 december 2015 Share Geplaatst 19 december 2015 ik ben altijd actief als er een event is dus ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 19 december 2015 Share Geplaatst 19 december 2015 Ik denk dat IJsdoolhof misschien wel het spannendste event is van heel de Torchlympische Winterspelen 2015. Zelf kan ik er niet bij zijn, ik zit op dat moment in de auto op weg naar de Amsterdam ArenA . Wel raad ik iedereen aan mee te doen, zo'n event als dit móét je níét missen! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nehir Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 2e geworden bij het ijsdoolhof <3 Hopelijk ga ik niet falen bij het schaatsen :/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CasBrother Geplaatst 20 december 2015 Auteur Share Geplaatst 20 december 2015 Uitslag IJsdoolhof: _TheDutchBanana_ Nehiris4you_DG_ WeeklijksMau MAXYOR Je_suis_Marnix Iedereen gefeliciteerd! Morgen gaan we schaatsen! Vanavond zal er een video online komen van dit event! Kijken dus! https://www.youtube.com/channel/UCAViCJ0vtT76S2hIVBgUn1w 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Super gave compilatie Cas! Vanaf morgen ben ik er ook bij >:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk_NL Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Erg leuk georganiseerd! Helaas mag ik van papa niet om 16:00 online zijn... Ik wens alle deelnemers veel sterkte en succes toe 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thu2 Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 dankje wel monk xD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nehir Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Wauw gg. Voor het event kon beginnen is 1/3 van iedereen in het event gekickt waaronder ik. Het boeit jullie ook gewoon niks en niemand doet er wat tegen. Dit vind ik behoorlijk tegenvallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 We hebben dit inderdaad meegekregen, en ik bied namens het hele TLS team ons excuses hiervoor aan. We hopen dit te voorkomen in de toekomst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nehir Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 (bewerkt) 33 minuten geleden zei Spaghettisliert3: We hebben dit inderdaad meegekregen, en ik bied namens het hele TLS team ons excuses hiervoor aan. We hopen dit te voorkomen in de toekomst. ja dat helpt :/ 21 december 2015 bewerkt door Nehiris4you_DG_ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Everttwix Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 (bewerkt) 17 minuten geleden zei Nehiris4you_DG_: ja dat helpt :/ Beetje respect voor hun, ze hebben hun best gedaan om dit voor mekaar te krijgen! 21 december 2015 bewerkt door Everttwix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk_NL Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 5 uur geleden zei Nehiris4you_DG_: ja dat helpt :/ Het is niet met opzet gedaan. Sommige dingen gebeuren onvoorzien. Het is voor niemand leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SaintSDevastatoR Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Precies wat @Monk_NL zegt sommige dingen liggen buiten onze macht. Mooi dat de meeste mensen het een tof event vonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nehir Geplaatst 22 december 2015 Share Geplaatst 22 december 2015 Begrijp met niet verkeerd! Ik heb echt veel respect voor deze mensen, aan alles is super hard gewerkt en het ziet er echt heel goed uit! Ik vind het alleen jammer dat jullie het wel merkte maar er niks aan deden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thu2 Geplaatst 22 december 2015 Share Geplaatst 22 december 2015 wat als we het vergeten, want dit kan iedereen gebeuren. dus laat het. Het is voor hun ook niet leuk. terwijl het een super leuk event is en daar zet ik een dikke vette uitroep teken achter want het is zo. en ff klein vraagje: als je jarig bent krijg je dan wat xD srry ik kan niet wachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden