Spring naar bijdragen

Prison plot 0;0 escape

Dark_Raver

Aanbevolen berichten

Hoi

Ik heb het plot 0;0 in warp escape gistermiddag/avond geclaimd nu is het opeens een server owned plot van Pixiio en zijn al mijn spullen weg, ik vroeg net aan Sick waarom mijn plot weg was en dat was de reden omdat je dat niet mocht claimen maar dit was helaas niet aangegeven en nu ben ik al mijn spullen die er lagen kwijt, is er een mogelijkheid om minstens mijn spullen terug te krijgen en misschien ook een vergelijkbaar plot.

Groetjes Dark_Raver2015-12-20_10.52.56.thumb.png.4724307fa4

bewerkt door Dark_Raver
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er stond niks van waarde op. Vind je het zelf ook niet een beetje vreemd om een plot te claimen op de spawn van de Escape, midden in een bouwwerk?

Omdat er sprake was van een bug (wat al gemeld is bij de ontwikkelaar), volgen er geen maatregelen. Je kan elk ander  plot buiten de spawn claimen! Veel plezier met het maken van mooie bouwwerken :)

• Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Monk

Er was dus wel iets van waarde op het plot onder de grond zat een chest met een sword met goede enchants deze ben ik nu dus kwijt wat wel  jammer is verder wil ik nog wat melden ik heb het gevoel dat er de laatste tijd spullen uit chesten op mijn plot verdwijnen dit hadden andere spelers ook al dit is ook al aan Sick gemeld

De spullen die verdwenen zijn zijn volgensmij alleen die pickaxen overigens alleen degene met goede enchants zoals fortune 3 efficiëntie 4 en unbreaking 3 en ook silk touch pickaxen de pickaxen met bijvoorbeeld alleen unbreaking of efficiency zijn niet verdwenen

En nog een vraag kan binnenkort mijn plot van de plotworld overgezet worden naar de escape, plot en chesten plus inhoud bedoel ik dan.

Groetjes Dark_Raver

bewerkt door Dark_Raver
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Dark_Raver:

nHoi Monk

Er was dus wel iets van waarde op het plot onder de grond zat een chest met een sword met goede enchants deze ben ik nu dus kwijt wat wel  jammer is verder wil ik nog wat melden ik heb het gevoel dat er de laatste tijd spullen uit chesten op mijn plot verdwijnen dit hadden andere spelers ook al dit is ook al aan Sick gemeld

De spullen die verdwenen zijn zijn volgensmij alleen die pickaxen overigens alleen degene met goede enchants zoals fortune 3 efficiëntie 4 en unbreaking 3 en ook silk touch pickaxen de pickaxen met bijvoorbeeld alleen unbreaking of efficiency zijn niet verdwenen

En nog een vraag kan binnenkort mijn plot van de plotworld overgezet worden naar de escape, plot en chesten plus inhoud bedoel ik dan.

Groetjes Dark_Raver

De spullen moet je zelf overzetten naar Escape.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25 december 2015 at 09:47 zei Everttwix:

De spullen moet je zelf overzetten naar Escape.

Ik zet op verzoek gebouwen over van de oude plotworld naar de nieuwe Escape. Gewoon even in-game vragen of een in-game mail sturen met je oude plot en nieuwe plot id.

Voorbeeld: "/mail send Monk_NL wil je mijn oude plot 13;13 overzetten naar de Escape 11;11"

Je oude plot wordt na het overzetten gewist, en ik zet alleen plots over waar je zelf eigenaar van bent. Dus niet als je er trust hebt, of vriend/vriendin/familie etc. van de plot-eigenaar bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Monk_NL locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Nieuwe aanmaken...