grassmoon Geplaatst 11 januari 2013 Share Geplaatst 11 januari 2013 Project "Rijsttafelville" by grassmoon Rijsttafelville is de project naam voor het dorpje waar ik mee bezig ben. Alle 13 gebouwen staan er nu. Dit dorpje bevind zich aan de zuidkant van het berg biome waar Kingsheaven het centrum van is. Dit biome en dus het dorpje word aan de zuidkant begrenst door de rivier "De Stokstaart." De stijl van de huisjes is grotendeels geïnspireerd op de huisjes in de oude spawnstad van voor de map reset die gebouwd zijn door de exmod Rijsttafel. En click hier voor de screenshots! Donaties De volgende taak die er nu voor mij ligt is het inrichting van al deze mooie huisjes. Een hels karwij waarbij ik hulp kan gebruiken. In de vorm van voorwerpen om deze huizen mee in te richting. Leather/Boeken/BoekenkastenPaper/Hout/LogsIron/CauldronSchilderijen/Wol/Bedden!Bloempotten en groenspul zoals saplings, grasboompjes Bij /visitregion Stream staat dit huis, in de kist hier kan je donaties achterlaten (2 keer op de kist clikken met je linkermuisknop terwijl je de items die je wilt doneren vasthoud). Wedstrijd! Hier voor zal ik nog een topic openen bij weggeef acties, maar je kunt er nu alvast over denken. Rijsttafelville is het project naam, maar dit dorpje heeft nog een echte naam nodig. Ik zat te denken aan iets als; StokstaarterdamStokkerdamStokkerbrugSouthcastleSouthshireZuiderbrug Zoals je ziet probeerde ik iets te doen met de ligging naar het zuiden of de langslopende rivier De Stokstaart. Maar ik weet het niet. Ik zoek dus voor alternatieve namen voor dit dorpje of steun voor namen die al verzonnen zijn. Prijzen Is de door jouw verzonnen naam word uitgekozen, dan win jij 5 diamanten Word het dorpje genoemd volgens een naam waar jij je steun voor uitgesproken hebt, dan win je 2 diamanten. Click hier om te zien stap voor stap hoe 3 van de paar laatste huisjes bouw voor dit dorp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PieterdHooge Geplaatst 11 januari 2013 Share Geplaatst 11 januari 2013 ...+1! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maartendegoede Geplaatst 11 januari 2013 Share Geplaatst 11 januari 2013 komt rijsttafel nog wel eens on dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
grassmoon Geplaatst 11 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 11 januari 2013 Maakt dat uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
grassmoon Geplaatst 11 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 11 januari 2013 updated! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vertilligo Geplaatst 12 januari 2013 Share Geplaatst 12 januari 2013 +1 voor een mede persoon die ook geen texturepack gebruikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PieterdHooge Geplaatst 12 januari 2013 Share Geplaatst 12 januari 2013 Ik zou't persoonlijk volledig Nederlands houden, lijkt me beter te passen bij bv de rivier. Aan inspiratie ontbreekt het me momenteel, maar Stokkerdam vind'k wel het beste klinken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixiio Geplaatst 12 januari 2013 Share Geplaatst 12 januari 2013 Erg mooie openingspost en een erg mooi project. Ga zo door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cees Geplaatst 20 januari 2013 Share Geplaatst 20 januari 2013 +1 voor een mede persoon die ook geen texturepack gebruikt. Is volgens mij een de standaard texturepack in HD, dus nog steeds wel een texturepack. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cees Geplaatst 21 januari 2013 Share Geplaatst 21 januari 2013 Dit project is geaccepteerd voor een warp. Neem even contact op via een privebericht (of in jouw geval kan skype ook). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cees Geplaatst 21 januari 2013 Share Geplaatst 21 januari 2013 Dit project is geaccepteerd voor een warp (als je die wilt tenminste). Neem dan even contact op via een privebericht (of in jouw geval kan skype ook). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
grassmoon Geplaatst 21 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 21 januari 2013 Dit project is geaccepteerd voor een warp. Neem even contact op via een privebericht (of in jouw geval kan skype ook). Ik voel mij zeer vereerd met deze erkenning voor mijn project. Helaas zal ik dit naast mij neer leggen voor nu. Ik wens om nog geen warp te hebben bij mij in de buurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixiio Geplaatst 22 januari 2013 Share Geplaatst 22 januari 2013 Ik voel mij zeer vereerd met deze erkenning voor mijn project. Helaas zal ik dit naast mij neer leggen voor nu. Ik wens om nog geen warp te hebben bij mij in de buurt. Dan switch ik hem terug. Iedereen moet bij een erkend project kunnen komen. Groeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten