vertilligo Geplaatst 13 januari 2013 Share Geplaatst 13 januari 2013 Ik ga een waterstad maken genaamd: Aquapolis. Omdat dit project wat groter is dan dat ik ze normaal maak ga ik voor de grap een soort van blogje bijhouden hoe het er voor staat per aantal dagen. (dag 3) ik heb de grondlaag afgemaakt en ik ben op dit moment een schapen farm aan het maken om de eerste buitenrand aan muren te kunnen creéren. (dag 5) Er is behoorlijk wat veranderd aan aquapolis op dit moment, ik heb de muren gedeeltelijk gebouwd en ik heb het platform in het midden gemaakt en opgevuld, ik weet nog niet echt wat ik op het platform ga bouwen maar dat komt wel goed in de toekomst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixiio Geplaatst 13 januari 2013 Share Geplaatst 13 januari 2013 Woow, dat is lekker groot! Succes! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maartendegoede Geplaatst 14 januari 2013 Share Geplaatst 14 januari 2013 wow wel groot en ziet er spannend uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PieterdHooge Geplaatst 14 januari 2013 Share Geplaatst 14 januari 2013 Dat wil'k wel eens ingame komen checken, als ik mag. Ziet er vet uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vertilligo Geplaatst 14 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 14 januari 2013 Dat wil'k wel eens ingame komen checken, als ik mag. Ziet er vet uit! Dat mag ik tp je wel wanneer ik weer online ben, ziet er ondertussen wel anders uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IncubatingBob Geplaatst 14 januari 2013 Share Geplaatst 14 januari 2013 Zag er tof uit ben benieuwd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vertilligo Geplaatst 15 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 15 januari 2013 updated! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stonky Geplaatst 20 januari 2013 Share Geplaatst 20 januari 2013 wow nice man, de laatste keer dat ik er was zag het er heel anders uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HPoets Geplaatst 20 januari 2013 Share Geplaatst 20 januari 2013 Anders maak je screenshots met Minecraft? 'F2' als ik het goed heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten