SoundGaming Geplaatst 2 maart 2016 Share Geplaatst 2 maart 2016 Hallo beste TorchCrafters, deze topic gaat over de verjaardag van CrossfireLR99. Ik weet dat hij niet meer Minecraft speelt, maar ik vind het wel altijd zo vriendelijk om hem te feliciteren ^^ Daarom vraag ik aan jullie om hem te feliciteren op dit topic, ik zal dan later deze dag de felicitaties naar hem sturen via Skype. Groetjes, PlushTrap (aka SoundSFM) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thu2 Geplaatst 2 maart 2016 Share Geplaatst 2 maart 2016 Hiii Bros ( cross ) Gefeliciteerd met je verjaardag Veel plezier nog met alles en blijf een bros eten . Groetjes Thu2! xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BelgiumFury Geplaatst 2 maart 2016 Share Geplaatst 2 maart 2016 Goede verjaardig zien we je ooit nog op tc? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Santezza Geplaatst 2 maart 2016 Share Geplaatst 2 maart 2016 Hi Loreenzzz :dddd Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik weet niet hoe oud/jong je wordt maar boeie. Gefeliciteerd Lorenzz :ddd Maak er en fijne dag van en laat m door niemand verpesten. xoxoxo Tessa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAMINGdutchGHOST Geplaatst 2 maart 2016 Share Geplaatst 2 maart 2016 Gefeliciteerd Lorenz (Crossfire) met je vierjaardag! maak een leuke wens! gr GAMINGdutchGHOST Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AppleBel Geplaatst 2 maart 2016 Share Geplaatst 2 maart 2016 Aaah ik dacht al dat 'ie jarig was! Happy Birthday Lorenz ;D Al te lang niet gesproken, pffff 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lozox Geplaatst 2 maart 2016 Share Geplaatst 2 maart 2016 Gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DesertSound Geplaatst 2 maart 2016 Share Geplaatst 2 maart 2016 Voor alle mensen die hebben gefeliciteerd, Thank you so much ^^ Ik zal het hem nu sturen via Skype. Beste Monk_NL kan je er een slotje op zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ItsTiamo Geplaatst 3 maart 2016 Share Geplaatst 3 maart 2016 ik heb hem gister gefeliciteerd op Skype Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden